Avatar billede isb Nybegynder
24. august 2004 - 10:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra Thunderbird til Outlook

Jeg har i lang tid brugt Thunderbird, men skal nu, af arbejdsrelaterede årsager, skifte til Outlook 2003. Jeg vil derfor gerne have alle mine mails samlet ét sted.
Jeg har dog svært ved at gennemskue, hvordan jeg importerer mine e-mails fra TB til Outlook.
Hvordan gør jeg? - for det kan da vel lade sig gøre...?
Avatar billede snowball Novice
24. august 2004 - 10:36 #1
Det kan vist godt lade sig gøre, men ikke direkte.

Prøv og læs http://4peeps.com/ivb/index.php?s=e7e99296a887c76eea613fccc4b2eb98&showtopic=8687
Avatar billede isb Nybegynder
24. august 2004 - 14:34 #2
Desværre virker det ikke. Jeg kan importere mappestrukturen og jeg kan se de importerede mails i Eudora, men fra Eudora over til Outlook, sker der ikke noget. Eudora lagringsmapperne, er ikke gyldige i Outlook - dvs. de, når de bliver valgt, ikke viser, at de indeholder filer til import.

Jeg har også prøvet at importere i OE og derfra til Outlook, men det lader sig heller ikke gøre.

Er der andre, der har andre bud?
Avatar billede isb Nybegynder
30. august 2004 - 14:16 #3
Løste det ved at lave lave Thunderbirds inbox filer til mbx, gemme de enkelte emails i eml-formatet, og så hive hver enkelt ind i Outlook Express, hvorfra jeg kunne importere dem i Outlook. Møjsommeligt, men det lykkedes.