Avatar billede jekk Nybegynder
24. august 2004 - 04:18 Der er 1 kommentar

Illustrator-program til f.eks. gårdmiljø

Findes der et freeware program til at illustrere f.eks.
et gårdmiljø, sådan at man placerer forskellige
"objecter" i dette rum, så man kan "gå rundt" i rummet
noget ala det man ser på TV, når arkitekter og andre
skal illustrere, hvordan et byggeprojekt kan komme til at se ud ?
Avatar billede runemaxx Nybegynder
04. november 2004 - 20:03 #1
3d studio max er et godt bud,  også maya, acto cad og lign. men jeg vil forslå 3d max
når du evt. har modelleret din bygning kan du du vil hjælp af at kamera føre det rundt og illustrere alle rum og evt. ting i bygningen, men brug helst et free cam ikke et target cam....så rendere du din scene og så har du en god illusion af dit byggeprojekt...