Avatar billede worm Nybegynder
28. februar 2001 - 09:49 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Plextor CD-ROM Brænder 16/10/40

Jeg tænker på at købe Plextors nye IDE brænder. Er der nogen der har set en anmeldelse af denne brænder, eller selv har nogle erfaringer ?.
Avatar billede jimsim Nybegynder
28. februar 2001 - 09:59 #1
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2001 - 10:06 #2
Kender ikke noget til den du nævner, men jeg har selv \"lillebroderen\" (også i IDE udgaven) til den, og jeg har kun haft go\'e erfaringer med den ;)

Snowball
Avatar billede makse Nybegynder
28. februar 2001 - 10:13 #3
Her er en test på Plextor 16/10/40

http://www.cdrlabs.com/review.php3?reviewid=27
Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
28. februar 2001 - 10:15 #4
Er det den burnproof sag du snakker om? Den kan varmt anbefales, meget stabil brænder. Men jeg har selv LiteOns plankede udgave med burnproof. Den kører ligeså hurtigt og stabilt og koster en plov mindre. :-)
kig på www.datatel.dk, de har begge modeller

Mikkel
Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
28. februar 2001 - 10:17 #5
hey hov, det er 12/10/36 jeg snakker om, men mon ikke det samme gælder ?
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2001 - 04:10 #6
Plextor 161041TA er gud............
Jeg har lige købt den, men gå ind på www.edbpriser.dk for billigste priser i Danmark.

Det er lige til at få en voksen mand til at tude af glæde over, for det er verden bedste brænder.
SLUT
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2001 - 04:10 #7
Undskyld det er Plextor 161040TA der er gud, den anden findes ikke