Avatar billede gommasch Nybegynder
23. august 2004 - 17:24 Der er 1 løsning

3 WinXP Pro maskiner logger langsomt på hinanden.

Hej

Jeg har 3 WinXP Pro maskiner i en arbejdsgruppe. Den ene maskine fungerer som "server" af et program med en kundedatabase og har sin harddisk delt med fuld læse/skrive rettighed for alle på netværket.

Når de to klienter tændes kan der godt gå lang tid før de kan se serverens harddisk og hermed kunne starte programmet op som benytter databasen på den delte maskine.

Er der nogen som har en forklaring på det ?
Avatar billede gommasch Nybegynder
21. oktober 2004 - 14:33 #1
Slut