Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
23. august 2004 - 16:24 Der er 4 kommentarer

et nyt site angående samfundet!

Har kigget overalt på nettet, næsten! Men synes ikke der er rigtige nogle steder/sider hvor alt handler om samfundet! Derfor er jeg ved at stable et projekt på benet, siden skal indeholde nyheder, artikler, forums/fora og meget mere.

Mit spørgsmål til jer, har i nogle ideer til hvem jeg kan søge sponsorat ved?

Martin
Avatar billede fcknet Nybegynder
23. august 2004 - 16:26 #1
generelt vil jeg mene at det skal være sider med en meget bred målgruppe. For eksempel banker, forsikringsselskaber osv...
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
23. august 2004 - 16:30 #2
Det har du ret i! Hvad med et computerselskab, der eksempel kunne levere en bærbar eller 2, sådan at nogle af skribenterne på siden kunne skrive noget indhold, f.eks. når de sidder i toget, til byrådsmøder, ude til interviews! Kender i nogle firmaer der normalt er villige til at satse på et nyt projekt!?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2004 - 17:23 #3
vil mene i skal tage det med sponsorater lidt roligt her i starten, da jeg ikke tror nogle som helst firmaer vil smide en bærbar efter jer uden at have set noget resultat først, så vil mene jeres indgangsvinkel skal være helt anderledes hvis i ønsker at opnå resultater... trods alt er papir og blyant opfundet og er glimrende "felt værktøj" for en skribent, så tror i skal revudere jeres start en smule hvis dette skal give succes....

bare min offtopic mening ;O)

mvh.
Questis
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
23. august 2004 - 17:28 #4
Må nok give dig ret! Det er når man sidder med en ide, og jeg har da også arbejdet på den, og har et design klar! Og så mangler man nogle sponsor til en sponsorpladserne, men du har nok ret, vi skal lige etablere os først!

Tak for kommentaren