Avatar billede donn Nybegynder
23. august 2004 - 12:55 Der er 4 kommentarer

Reperation af bærbar i Århus C

Hej

Jeg har en Acer Aspire bærbar computer, som ikke kan "tage strøm ind". Jeg går udfra at det er hunstikket bag på computeren som der er en løsforbindelse ved, for det sker at man kan få den til at virke ved at lirke lidt med stikket.

Spørgsmålet er så blot hvor jeg kan få sådan en sven repereret i Århus, helst C?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. august 2004 - 12:57 #1
Uanset om der er garanti eller ej, synes jeg du skal henvende dig til forhandleren hvor du har købt computeren. Ved nogle forhandlere ikke tager imod "fremmede" bærbare. Når det drejer sig om en bærbar, vil langt de fleste sende den ind til producenten og ikke selv begynde at reparere på den.
Avatar billede donn Nybegynder
23. august 2004 - 13:00 #2
Hmm, jeg har købt den i Electric City og er udenfor garantiperioden. Jeg havde håbet der var et mindre værksted hvor man kunne henvende sig.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. august 2004 - 13:06 #3
Det skal jeg slet ikke kunne udelukke. Jeg har aldrig hørt om steder hvor de selv reparere bærbare, men det er meget mulig det findes. Selv om garantien er udløbet, kan jeg kun anbefale dig at henvende dig til Electric City, da du findes i deres system og helt sikkert vil få en god service.
Avatar billede donn Nybegynder
23. august 2004 - 13:11 #4
Ok, så prøver jeg at kigge derud og hører hvad de siger. Tak for hjælpen!