Avatar billede webdb Nybegynder
23. august 2004 - 11:04 Der er 1 kommentar

Opslag i mySql database, felttypen: TIME returnerer dags dato ?

Hej,

Jeg kører mine asp sider imod en mySql database, og har en tabel med en kolonne med felttypen: TIME
Et felt indeholder eks. værdien: 06:32:15

Problemet er at når jeg fra ASP henter disse data i et ADO recordset, og laver en variabel der skulle indeholde denne værdi

lsVariabel = rs("timefelt")
returneres værdien dags dato (23-08-2004) istedet for 06:32:15

Er der nogle der har erfaringer med dette ? Muligvis problemer med ADO, et eller andet ?
Avatar billede rskov Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:50 #1
problemet kan løses på følgende måde i select'en:

TIME_FORMAT( timefelt, '%H:%i:%S' )