Avatar billede tclund Nybegynder
22. august 2004 - 21:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af billeder på flashcard

Hjælp....

Jeg har slettet mine billeder fra ferien.

Disse er slettet da kortet sad i kameraet, og kan ikke gendannes derpå.

Mit spørsmål er nu om der findes software der kan klare dette, når jeg sætter kortet i min kortlæser.
Jeg har hentet "GetDataBack", og prøver at køre dette, men uden held..

Håber at kunne nå at give point inden min kone slår mig ihjel.......
Avatar billede bredker Nybegynder
22. august 2004 - 21:44 #1
tag den skudsikre vest på
der er ikke noget at gøre så
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
22. august 2004 - 21:44 #2
Hvis du endnu ikke har taget nye billeder på dit kort, kan du bruge dette program http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede tclund Nybegynder
22. august 2004 - 21:46 #3
Jeg prøver...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. august 2004 - 21:57 #4
Ja, det vigtigste er HELT KLART at du ikke overskriver ved at tage nye billeder, for så er billederne tabt. Men hvis du ikke har det, så er det helt klart muligt at genskabe billederne. Imaging-resource anbefaler photorescue (http://www.imaging-resource.com/cgi-bin/nl/pl.cgi?prw), jeg prøvede det engang for noget tid siden, og det virker optimalt, men jeg mener at det koster penge hvis man vil have sine billeder genskabt i fuld opløsning. Så måske kan du finde nogle gratis alternativer.
Avatar billede tclund Nybegynder
22. august 2004 - 22:29 #5
nu virker min kortlæser sgu ikke, men meget tyder på at der er point på vej
Avatar billede tclund Nybegynder
22. august 2004 - 22:59 #6
Lige en lille opsang til "bredker" for bare at skulle give op...
- og point til sonysoccer for at jeg nu kan sove i min egen seng inat alligevel...  TAK  -  point på vej.....
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
23. august 2004 - 07:30 #7
Mange tak for point - det er en hel befriende fornemmelse når det virker - jeg har selv været igennem det med billeder fra en konfirmation:-)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. august 2004 - 11:33 #8
tcland: tillykke :-) rart at få billederne tilbage!