Avatar billede Slettet bruger
21. august 2004 - 23:29 Der er 7 kommentarer

Dato sortering

Da jeg ikke fik noget svar sidst prøver jeg lige igen nu hvor søgningen fungerer.

Kan man ikke få lov til at sortere sin søgning i datoorden, som regel har jeg ikke brug for spørgsmål fra 2001 kommer øverst men de nyeste?
Avatar billede krogsager Nybegynder
22. august 2004 - 08:24 #1
Jeg vil gerne tilslutte mig "bertie"'s forslag
Avatar billede htm Nybegynder
22. august 2004 - 10:47 #2
Du kan da godt lave dato sortering, eller er det mig der har misforstået ?
Du kan under sortering vælge dato og så stigende eller faldende.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2004 - 14:32 #3
Ikke når jeg bruger fritekst søgningen.
Avatar billede htm Nybegynder
22. august 2004 - 14:37 #4
Du har faktisk ret - det er let ærgeligt - vil tilslutte mig den feature :-)
Avatar billede ahave Nybegynder
23. august 2004 - 15:56 #5
Helt afgjort en stor mangel.
Avatar billede predict Nybegynder
30. august 2004 - 11:12 #6
Hørt hørt :o)
Avatar billede hexya Nybegynder
01. december 2004 - 20:04 #7
Ja, jeg vil da så gerne være med til at klappe os selv på skuldrene :^)
http://www.eksperten.dk/spm/565574

- for det ser jo desværre ikke ud til, at der er særligt mange andre der vil - øv.