Avatar billede vb-wanna-b Nybegynder
21. august 2004 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Runtime error 2471 ved DLookup

Jeg har en DLookup sætning der driller mig lidt..

Dim ChosenFoot As String

ChosenFoot = DLookup("FootName", "TBL_ConsoleFootType", "ConsoleFoot = " & Me!ConsoleFoot)

Men når jeg kører den før jeg en runtime fejl "...indeholder ikke automation object "D"
Forklaring.
Jeg skal hente en værdi fra feltet FootName hvor ConsoleFoot = "D"
Jeg har en tilsvarende DLookup hvor jeg til forskel fra her, henter en tal værdi, er der en forskel ? andet en datatypen
Avatar billede kabbak Professor
21. august 2004 - 13:04 #1
ChosenFoot = DLookup("[FootName]", "TBL_ConsoleFootType", "[ConsoleFoot] = " & Me!ConsoleFoot)
Avatar billede vb-wanna-b Nybegynder
21. august 2004 - 13:06 #2
Jeg får samme fejl.
21. august 2004 - 13:14 #3
Hvis det er tekst, er syntaksen:

ChosenFoot = DLookup("FootName", "TBL_ConsoleFootType", "ConsoleFoot = '" & Me!ConsoleFoot & "'")
Avatar billede vb-wanna-b Nybegynder
21. august 2004 - 13:17 #4
Jeg kan kun sige een ting..DOH, og tilføje, man bliver altså straffet hårdt for ikke at holde sin programmering ved lige..Det kan mærkes jeg ikke har skrevet mange linier siden Januar...takker....once again
21. august 2004 - 13:32 #5
:o)