Avatar billede christianstelling Nybegynder
20. august 2004 - 13:53 Der er 17 kommentarer

TV out Nvidia GeForce 2 DDR

jeg kan ikke få et Signal på mit TV in port på mit ovennævnte Grafikkort selvom jeg har de sidste driver installeret og har afprøvet forskellige Videoredegeringsprogrammer er der nogen som har eller har haft samme problem.
Christian
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2004 - 13:56 #1
Avatar billede christianstelling Nybegynder
23. august 2004 - 08:14 #2
ja det har jeg men OS kommer op med at sige at hardwaren kan ikke startes kortet er nyt.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. august 2004 - 08:24 #3
Har du et link til dit kort, hvor jeg kan læse mere om det ?
Avatar billede christianstelling Nybegynder
23. august 2004 - 10:22 #4
Hej, jeg har lige fået at vide at det er et Gforce lignende kort og det er ASUS som laver den jeg må lige adskille pc en for at se nærmere på kortet, jeg gik udfra at nå XP identificre den som et Geforce 2 DDR og den fungerede bortset fra TV in at jeg kunne trust the machine med det er det jo åbenbart ikke, jeg vender tilbage senere.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. august 2004 - 10:35 #5
Ok, Alle Asus's kort er navngivet V???? og det er det nummer du skal finde.
Det kunne være dette V6800 :
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20000406/geforce-01.html
Avatar billede christianstelling Nybegynder
23. august 2004 - 10:41 #6
jeg tjekker lige med kortet og vender tilbage .......
Avatar billede screem_brille Novice
12. september 2004 - 11:02 #7
Sker der mere i denne tråd ?
Avatar billede christianstelling Nybegynder
13. september 2004 - 08:05 #8
kortet er et ASUS V 7700 TI og jeg har installeret det sidste nye driver men kan ikke få et signal fra TV in .........
Avatar billede christianstelling Nybegynder
14. september 2004 - 08:00 #9
kunne det tænkes at kun denne port er defekt og resten af kortet fungere korrekt ?
Avatar billede c-holst Novice
14. september 2004 - 08:06 #10
hent nyeste driver her  http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
start op i fejlsikret tilstand F8 under opstart
Slet driveren i tilføj fjern programmer
Slet kortet i enhedshåndteringen

Har du haft noget problemer med driver/grafikkort gør du sådan inden du installerer
læg din xp cd i drevet og indtast denne kommando i kør
sfc /scannow  husk mellemrum før /
retter/tjekker vigtige systemfiler

genstart maskinen og installer driveren
Avatar billede christianstelling Nybegynder
14. september 2004 - 08:56 #11
hej jeg prøver i aften og vender tilbage ..... på forhånd tak
Avatar billede c-holst Novice
14. september 2004 - 08:58 #12
nu kender jeg intet til kortet med tv-in,

men her er dit kort ik?
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V7700%20TI&langs=01

så tager vi den derfra
Avatar billede c-holst Novice
14. september 2004 - 09:01 #13
og under download, ser det ud til, at man både kan hente manual og en capturedriver, hvilket jeg tror du skal bruge, evt oven i den driver du ellers bruger, fx den nyeste fra nvidia
Avatar billede christianstelling Nybegynder
14. september 2004 - 09:05 #14
Hej ja det ser ud til at det er mit kort, med jeg har prøvet at installere disse driver samt wdm capture driver med samme resultat at alt fungere undtagen TV in
Avatar billede c-holst Novice
14. september 2004 - 10:08 #15
den skal givetvis aktiveres inde i driveren. prøv at højreklikke på skærmen, vælg egenskaber, vælg avancret, så skulle der gerne være mulighed for at finde forskellige faneblade, hvoraf et hedder kortets navn.
vælger du den, kommer der en vingemenu frem, hvad kan du rode med der?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. september 2004 - 10:32 #16
Jeg har rodet med et FX5600 med TVin og WDM driveren. Der var altså ikke noget inde under driveren. Det medfølgende program fandt straks TVin porten (WDM driveren) og kunne vise og gemme TVin. Derfor hælder jeg mest til at prøve det originale "tv" program som fulgte med kortet, Asus Live: http://www.asus.com.tw/support/download/selectftp.aspx?l1_id=9&l2_id=2&l3_id=3&m_id=18&f_name=alive46r.zip~zaqwedc

Fra:
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=V7700%20Ti&Type=All
Fanebladet Utilities
Avatar billede christianstelling Nybegynder
14. september 2004 - 10:35 #17
jeg tror at jeg afprøver alle de muligheder i har nævnt og vender tilbage senere ........