Avatar billede ttp Nybegynder
20. august 2004 - 11:15 Der er 1 kommentar

Ressource vil ikke godkende mødeindkald

Hejsa

Jeg har oprettet et par ressourcer i vores Post system, sådan at man kan Booke et mødelokale samtidig med, at man indkalder til møde.
Dette fungere også fint, men når jeg går ind på kontoten og opsætter den til selv at "accepterer mødeindkaldelse" og " afslå automatisk overlappende mødeindkald" Men ikke har valgt at den skal "afslå tilbagevendende mødeindkald".

Aligevel kan jeg ikke få lov til at booke, da den kommer og siger at mødet er tilbagevendende. Det er det bare ikke, jeg har ikke sat den til at være tilbagevendende og jeg har jo heller ikke bedt konto om at styre denne del.

Håber det var forstålig ellers må i lige sige til. Jeg bruger Outlook 2003!
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
20. september 2006 - 11:37 #1
Fandt du en løsning, for jeg sidder også nu, og ikke kan få den til at acceptere tilbagevendende møder?