Avatar billede grundstad Nybegynder
20. august 2004 - 10:01 Der er 7 kommentarer

sasser kan den ødelægge en compurter

jeg har fået en maskine der ikke kan køre med XP men den kunne godt køre 98 indtil jeg install via-driver så går den i blå skærm (06 ved 24x:BFF8493F.). den har virkket ind til den fik sasser ormen, med xp.
hvad er der sket kan der være noget hardware der er stået af.
jeg har slettet harddisken resat bundkort men der er ikke noget der virkker.
Avatar billede pham Nybegynder
20. august 2004 - 10:08 #1
Jeg har haft et lignende problem engang, jeg blev dengang rådet til at tage mine ram ud og lade dem ligge i 5 min. hvorefter jeg skulle sætte dem i igen.
Dette hjalp på min computer!:)

m.v.h
Anders Hansen
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2004 - 10:35 #2
Hvad er det lige det skulle hjaelpe? :-)
Avatar billede morteeart Nybegynder
20. august 2004 - 10:37 #3
lol

sasser er en orm, som ikke gør andet end at sende sig selv videre til ramdom ip'er, og derfor bruger alt din ram.

Blue Screen Of Death , er en normal fejl i windows :P
Avatar billede pham Nybegynder
20. august 2004 - 11:11 #4
i skal ikke spørge mig :)

men det hjalp på min.. det er jo det vigtigste

m.v.h
Anders Hansen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. august 2004 - 20:04 #5
Denne ka' du ha' i baghånden en anden gang:
[Der findes nu et værktøj, der kan fjerne varianter af Sasser-ormen]:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;841720

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=76C6DE7E-1B6B-4FC3-90D4-9FA42D14CC17&displaylang=en
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2004 - 23:07 #6
Prøv at tage et kig i din c:\autoexec.bat :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;190123
Avatar billede grundstad Nybegynder
23. august 2004 - 08:56 #7
fandt selv en løsning.
det er chipen på bundkortet der er stået af, jeg install win98 det gik fint lige til jeg install driver der til så gik den ned igen.
har skiftet bundkort og nu virkker den med resten af hardwaren