Avatar billede throwman Nybegynder
19. august 2004 - 23:03 Der er 5 kommentarer

Lukker Word uden at gemme kan mit doc. findes igen

Jeg har lige sadt og skrevet en rapport i lang tid. Og så kommer jeg til at lukke word ned udan at gemme... Kan jeg gøre noget for at finde den iden mit doc

på forhånd tak
throwman
Avatar billede throwman Nybegynder
19. august 2004 - 23:04 #1
Sry for stavefejl er bare helt oppe og køre...
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2004 - 23:08 #2
Har du sagt nej til at gemme, er der ikke noget at gøre. Prøv at vælge Filer og se hvad der står i listen nederst, måske har du gemt undervejs, så ikke alt er tabt
Avatar billede hcma Novice
19. august 2004 - 23:37 #3
måske kan du finde den under temp-files.
Prøv at lave en søgning på dato og se om du kan finde noget der.
Avatar billede hcma Novice
19. august 2004 - 23:38 #4
mente: prøv at søge på et ord eller sætning i filen
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. august 2004 - 23:40 #5
I det du har lukket word ned, spøger den om du vil gemme filen. Hvis du sigre "nej" til det er der nok ikke noget at gøre. Så slettes temp-kopien automatisk da der ikke er sket en program fejl.

Du kan prøve at søge efter word temp filer de hedder typisk noget i stil med dette:

~WRXXXXXX.tmp  Hvor XXXXX er et tal