Avatar billede jesper_hc Nybegynder
19. august 2004 - 22:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udstyr til Dell Axim X30

Jeg er ret så besluttet på at købe en Dell Axim X30 og så vil jeg høre om i evt. har nogle ideer til hvad jeg skal købe af ekstraudstyr til den. Hvis det evt. er i danske butikker gør det bestemt ikke noget. Skulle der være forslag til andre PDA’er så er de da også velkomne

Så vidt jeg har forstået, har Axim30 samme batterier som Axim3. Er det rigtigt. Et større batteri er altid rart og her har jeg kig på noget lignende dette:
2000 mAh Dell Axim X3 Enhanced Large Capacity Battery by Mugen Power
http://after5pm.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MP_HLI-X3XL
De vil vel have de samme fysiske dimensioner som standardbatteriet?

Og så skal der selvf. også smides noget ekstra lagerplads i den. Dells hjemmeside siger:
"En integreret kortplads til Secure Digital/SDIO Now! / Plads til multimediekort"
Vil det sige at jeg kun kan have én af typerne i ad gangen? I så fald vil jeg have et SD kort fra kingston til 604 kr
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46659

Hvis jeg kun kunne have én type kort i er dette irrelevant, men hvad med GPS'er hvad kan de hverves til? Jeg har set dem til omkring en tudse, hvis ikke det kan gøre billgere, venter jeg nok lidt med en sådan udvidelse. Jeg går ud fra man kan få GPS til alle 3 typer porte.

Er der ellers noget i mener jeg kunne få glæde af?

Ja, meget af det er vel noget nybegynderi, men jeg har aldrig haft en PDA og før jeg skal slippe så mange penge, vil jeg have alt på det rene. Der er points til dem som kan hjælpe mig til at spare/vejlede mig igennem købet.
Avatar billede jesper_hc Nybegynder
19. august 2004 - 22:22 #1
Ps. Den bliver vel ikke billigere end på dell.dk?
Avatar billede jesper_hc Nybegynder
18. september 2004 - 12:56 #2
Nå ikke?

Har fundet ud af at batteriet er større og jeg kun kan have en type kort af gangen, som dog heldigvis er faldet i mellemtiden