Avatar billede casperlauge Nybegynder
19. august 2004 - 16:10 Der er 7 kommentarer

Hvad synes i om min side?

Jeg er blevet inspireret af windows xp startmenuen f.eks. og synes det er blevet et meget godt resultat :)

www.casperlauge.dk

Mvh Casper
Avatar billede uso Nybegynder
19. august 2004 - 16:28 #1
Jeg syntes at din side er generelt god - det eneste jeg ikk bryder mig alt for godt om er:
Kanten på din iframe i venstre side - og der så samtidig ikk er en kant i højre.

ret den ved at tilføje:

<IFRAME alle dine ting FRAMEBORDER="0"></iframe>

Ellers ser det da fint ud. :P

//UsO
Avatar billede c-holst Novice
19. august 2004 - 22:38 #2
Spilnyheder starter for langt oppe

Indholdfeltet er bredere end din menuline, gør evt. menupunkterne lidt bredere så linien fyldes ud
med grønne menupunkter

mangler linie i H. side

hvorfor pludselig en rullebjælke til højre for spilanmeldelser

pæne farver der passer fint ind til hinanden. Sørg for, at dine undersider holder stilen, med samme opbygning og look, så vinder du meget.

lad menulinien følge med på alle sider, så man frit kan navigere fra side til side uden at pasere forsiden

Så gerne en smule mere hvidt område for oven, kan ellers godt lide når en side "ligger" oven på en baggrund

Ja, nydelig side, ikke de store ting at falde over

carsten
Avatar billede c-holst Novice
19. august 2004 - 22:39 #3
i menebjælkens højre side er der jo også plads til en søgefunktion, hvis du havde planer om det
over and out
Avatar billede tk27 Nybegynder
26. august 2004 - 17:56 #4
Jeg vil mene at det "lugter" lidt af at du lige har lært photoshop at kende. Drop Shadow er YT. Pre-definerede mønstre er MEGA YT.

Men ellers ser det fint ud, makker
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 21:54 #5
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten
Avatar billede uso Nybegynder
13. september 2004 - 10:51 #6
andre kan godt få glæde af den nu? men ja jeg syntes også det er på tide og lukke spm...

:P

//UsO
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. september 2004 - 10:57 #7
Generelt en let og pæn side.

Jeg kan rigtigt godt lide dine menupunkter, der med hvidt giver den "korte" beskrivelse og hvis man nærlæser får man den "lange" (med sort). God idé!

Jeg er ikke så vild med dine top- og bundbanner. Det fylder meget, og skriften er meget svær læselig...

Farverne passer pænt sammen på siden.