Avatar billede skrubsak Nybegynder
18. august 2004 - 21:29 Der er 6 kommentarer

visning af billede hvis brugeren ikke vil installere flashplugin

Jeg har brug for hjælp til at sætte en alternativ kilde (ex. et stykke grafik) hvis en bruger ikke ønsker at installere flash plugin, men istedet kun vil se statisk grafik. Hvordan sætter man dette alternativ i Dreamweaver??
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2004 - 22:26 #1
Du skal bruge en "if-else" funktion i enten ASP, PHP eller måske Javascript.
Jeg vil anbefale dig at spørge dig frem i Javascript-afdelingen. :-)
Avatar billede skrubsak Nybegynder
18. august 2004 - 22:29 #2
okay, så det er altså ikke en funktion der lige ummidlebart findes i Dreamweaver??
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2004 - 22:33 #3
Nej, det kan Dreamweaver ikke.
Jeg vil anbefale dig at spørge dig frem i Javascript-afdelingen. :-)
Avatar billede skrubsak Nybegynder
18. august 2004 - 22:36 #4
Tak, for at henvise mig til det rigtige sted. Jeg vil dog gerne gemme points til det rigtige svar. Håber der er forståelse, og undskyld for at tage din tid.

:-)

Skrubsak
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2004 - 22:44 #5
Det er helt ok...  :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2004 - 22:44 #6
UPS! Det skulle selvfølgelig være et svar. :-)