Avatar billede convi Nybegynder
18. august 2004 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup program

Hejsa..

Jeg står og mangler et program der kan hente filer fra en beskadiget harddisk, over på en ny harddisk.

Jeg har prøvet med programmet smart recovery, men det kan kun hente specifikke filtyper over, det jeg skal bruge skal kunne hente mapper og indholdet over.

Håber i kan hjælpe mig, da jeg har en masse data der skal reddes :/
Avatar billede nilsen Nybegynder
18. august 2004 - 21:33 #1
ga
Hva er galt med disken??
Nilsen
Avatar billede convi Nybegynder
18. august 2004 - 21:34 #2
Kan lige henlede til et andet spørgsmål, som beskriver det:

http://www.eksperten.dk/spm/529022
Avatar billede nilsen Nybegynder
20. august 2004 - 07:47 #3
gdi
jeg ville foreslått pc inspector som jeg selv har benyttet 2-3 gange og som har virket udmerket. Men ser du har forslaget fra før.
Nilsen
Avatar billede convi Nybegynder
20. august 2004 - 22:54 #4
ja det kommer med en fejl meddelse :/
Avatar billede convi Nybegynder
23. august 2004 - 22:04 #5
Hej.

Så fandt jeg et totalt fedt program der har reddet hele min disk, programmet hedder: Getdataback

Vil klart anbefale det til andre der kommer i samme situation som mig.

Da jeg ikke fik besvaret mit spørgsmål, tillader jeg mig at nupppe pointene igen :)