Avatar billede jacquesb Nybegynder
18. august 2004 - 14:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Icemat til optisk mus

Hej
Jeg har en Logitech Cordless MouseMan Optical, men vil gerne være 110% sikker på at den vil virke på en Icemat/Steelpad, før jeg investerer i en. Er der nogen der har nogen erfaring med netop den mus, eller er helt sikre i deres sag?
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 14:51 #1
Jeg har en Logitech MX500 optisk mus med ledning på en icemat, og det fungerer upåklageligt. Især lige efter man har sat ny teflon på musen kører det perfekt og lydløst. Jeg kan ikke tro at din mus ikke også vil virke på en icemat, men tør dog ikke stille nogen garanti... :)
Avatar billede jacquesb Nybegynder
18. august 2004 - 14:59 #2
Nej jeg har hørt at MX-serien virker, men min version er jo af ældre dato.
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 15:06 #3
Ok må give dig ret i din formodning. Ifølge denne test fungerer det dårligt når man bruger mouseman dual optical (og den er vel nyere end din?) på en icemat:

http://www.multiplay.co.uk/articles.asp?id=108

Jeg ved ikke om det samme gælder for Steelpad.
Avatar billede jacquesb Nybegynder
18. august 2004 - 15:11 #4
Ja, der står det godt nok sort på hvidt.
Min er højst sandsynligt ældre endnu ja, så det vil nok ik gå.
Tak for hjælpen!
....er ik så meget inde i det her "eksperten", er det noget med jeg skal acceptere dine svar så du får point eller....?
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 15:13 #5
Velbekomme, jeg skal lige lægge et svar før du kan acceptere det :) så det gør jeg hermed.
Avatar billede jacquesb Nybegynder
18. august 2004 - 15:15 #6
ok....så burde den være i vinkel
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 15:22 #7
I bunden af denne side står der at de to nævnte Steelpads også kun understøtter MX-serien:

http://pachome1.pacific.net.sg/~tecdromt/hardware/pc_gameperipherals.htm

Og ikke for at presse på, virke pointliderlig osv. :) men du mangler at acceptere mit svar. Bare marker mit navn ude til venstre og vælg accepter svar.
Avatar billede crashdummy Nybegynder
18. august 2004 - 20:26 #8
Er det ikke den omvendte verden???
Man køber da ikke mus efter hvad musemåtte man har??
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 21:01 #9
crashdummy --> han har jo heller ik måtten endnu, søgte oplysninger om hvorvidt den mus han har vil virke på de nævnte måtter, som han overvejede at købe. Så jeg forstår altså ikke din kommentar :)
Avatar billede jacquesb Nybegynder
18. august 2004 - 21:04 #10
Hehe....
Altid sjovt med et opfriskende debatindlæg!
Avatar billede jacquesb Nybegynder
18. august 2004 - 21:04 #11
Skal vi ik gi ham fuld karma, for at bringe godt humør?
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 21:04 #12
For i øvrigt, tak for point og karma jacquesb :) Har også givet dig karma.
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 21:06 #13
Jo lad os gøre det xD
Avatar billede crashdummy Nybegynder
18. august 2004 - 21:15 #14
gentle_foxsvig> ser man det... jeg læste det vist forkert det spørgsmål ;)
Avatar billede gentle_foxsvig Nybegynder
18. august 2004 - 21:28 #15
jeg kan egentlig godt se, at spørgsmålet er stillet lidt tvetydigt, men hæfter man sig ved første sætning ("Jeg har en Logitech Cordless MouseMan Optical") er meningen klar :) Investerings-bisætningen er uklar, men lad nu det ligge. Fortsat god aften begge to.
Avatar billede jacquesb Nybegynder
18. august 2004 - 21:42 #16
Hehe....dansklæreren kom i dig gentle:)
Men ja, sætningen er ikke det mest elegant konstruerede...det må jeg indrømme.
Sålænge 50% af dem der læser den forstår hvad jeg mener går det jo nok....godaften