Avatar billede kfd Praktikant
18. august 2004 - 14:12 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken PC skal jeg købe?

Hej

Jeg står og skal ud og investere i en computer. Men jeg er ikke så meget "inde i" hvad man skal købe.

Jeg skal bruge en komplet pc med skærm tastatur og mus. Den skal bruges pimært til bredbånd, men også enkelte spil og diverse kontoropgaver. Så det skal altså være en god allround computer. Derudover skal den indeholde en brænder.

Prisen for det hele må ikke overskride 6000 kr.

Håber i vil komme med nogle forslag gerne med direkte link til en side.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. august 2004 - 14:20 #1
Avatar billede phsycozic Nybegynder
18. august 2004 - 15:24 #2
... Hvis du skal have noget ordenligt for pengene så købe en af disse computere:
http://www.chi-shells.com/index.php?mainid=2&subid=12
Der følger dog ikke skærm med, men den kan bla. købes på www.midtdata.dk (det er et ret nice computer sted).
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. august 2004 - 15:59 #4
kfd >> Harddisken er meget lille, efter min mening, kun 40 gb.
Jeg synes også du skal sørge for at få nogle flere oplysninger om den fladskærm der følger med, det kan nemt være noget billigt bras - hvor en almindelig skærm er at foretrække. Ellers ok - synes forslagene her er bedre
Avatar billede kfd Praktikant
19. august 2004 - 10:45 #5
Andre der vil komme med et bud?
Avatar billede kfd Praktikant
19. august 2004 - 10:58 #6
Avatar billede kfd Praktikant
19. august 2004 - 11:00 #7
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. august 2004 - 11:38 #8
Vil lige gøre opmærksom på at første link til nettorvet er UDEN skærm:
"Bemærk venligst: Skærm og software medfølger ikke."

Andet link til prcdata synes jeg der ser okay fornuftig ud!