Avatar billede buffa Nybegynder
18. august 2004 - 07:27 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

reg key til xp 64 bit

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor der skal en reg. kode til beta udgaven,den fulgte ikke med,da den er downloaded
fra MS.

Buffa
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2004 - 07:33 #1
Tja, det er jo microsoft.
Men hvis det er muligt at downloade beta versionen fra deres eget website, burde du nok også kunne finde en reg key.

Ellers kan du jo maile, faxe, ringe - ja der er mange muligheder.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
18. august 2004 - 08:24 #2
hvor har du downloadet den (url) ?
Avatar billede buffa Nybegynder
18. august 2004 - 08:41 #3
jeg har fået en kammerat til at downloaded den,har selv 56k modem.
Avatar billede resten Nybegynder
18. august 2004 - 12:25 #4
Hvis du sider med en beta udgave skal du jo være betatester for Mircrosoft og det lader til at det er du ikke så jeg ville gå MEGET stille med det du har gang i og lukke spørgsmålet lige så hurtigt som det blev oprettet.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
18. august 2004 - 12:50 #5
---> resten

for at have en BETA version af win xp 64, skal man IKKE være batatester!!!

Den kan hentes gratis på deres hjemmeside!!!!!

V
Avatar billede buffa Nybegynder
18. august 2004 - 12:52 #6
det mente jeg da nok,RESTEN ga`mig koldsved,men jeg mangler stadig den reg kode.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. august 2004 - 12:54 #7
man skal registere sig når man skal hente iso'en.
Man modtager så en mail med link til iso'en og CD-Key'en til WinXP 64bit (sådan var det da jeg downloade den)

Så CD-Key'en står i den mail ham der har hentet den modtog!
Avatar billede buffa Nybegynder
18. august 2004 - 13:34 #8
Jeg prøver lige at få fat i min kammerat,og tusin tak for hjælpen rkhdk,lukker hermed
Avatar billede resten Nybegynder
18. august 2004 - 15:40 #9
Okey så kan det være jeg skal krybe ud af mit skjul og se at følge lidt med om hvad der sker i cyberspace c",)

sorry jeg gav dig koldsved på panden :))
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. august 2004 - 00:07 #10
Har været inden og hente den nyeste fra
http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspx

den version jeg havde var 1069, mens den nyeste er 1218.
Jeg fik dog ikke en CD-Key med denne gang, men det kan jo være pga. jeg brugte samme information og mail som sidst, så den CD-key jeg fik med 1069 virker i 1218.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
20. august 2004 - 00:42 #11
havde du nu ventet i ca 10 dage så havde du fået den nye version
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. august 2004 - 00:46 #12
vallemanden => kommer der der en nu igen om 10dage? (det har ikke været muligt at hente en fra M$ de sidste par dage pga. der kom en ny)

men så om 10dage henter jeg så bare den nye version igen ;o)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
20. august 2004 - 00:55 #13
:) jeg hentede 1218 for 2 dage siden :(
med det er jkun hvad der står med rødt på deres downloadside
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. august 2004 - 00:57 #14
Download delen stod med rødt igår også.. så jeg kunne ikke hente 1218.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
20. august 2004 - 00:59 #15
har du læst det med rødt?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. august 2004 - 01:01 #16
"Note regarding the CD: A new version of Windows XP Professional x64 Edition Preview is on its way. The CD is currently available to pre-order with shipping expected to begin approximately August 30, 2004. Please proceed with your order. Orders will be processed when inventory becomes available."

ja, men sådan stod download delen (under det ang. CD om at download delen ikke var tilgængelig) også igår.. men idag kunne jeg download 1218
Avatar billede vallemanden Nybegynder
20. august 2004 - 01:06 #17
ok, men jeg downloadede min version 1218 i onsdags, men jeg skal ikke sige om det måske allerede var den nye, men jeg har læst på nettet idag de VIL udgive en ny, men lad os se om der kommer en ny her en af dagene eller 1218 er den nye :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. august 2004 - 01:08 #18
tja, det finder vi jo nok ud af om ca 10 dage ;o)