Avatar billede haute Nybegynder
17. august 2004 - 21:17 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Toplogo til Premier-League.dk?

Hejsa alle i hardcore banner-designere!!!

Jeg fik en opfordring: at finde en, der kunne lave et ordentligt banner til http://premier-league.dk!

Er der nogen, der kan klare det?

Har selvfølgelig nogle kriterier:
Max. størrelse er: 780x100 pxl.
Min. størrelse er: 770x70 pxl.
Det SKAL passe sammen med resten af siden, hvilket jo ikke burde være særlig svært, da hele siden er holdt i samme farve-tema!
Teksten på banneret skal være Premier-League.dk - din hjemmebane på nettet (med mindre du kan finde på et slogan, der sidder endnu mere lige i øjet)

Til sidst: Der må gerne være en form for logo, men hvis der skal være det - så SKAL det være et ordentligt og personligt logo, som passer til Premier-League.dk...

Håber, at I kan klare den!!
Jeg giver 100 points, hvis der er en jeg vælger at bruge!

På forhånd tak!
Avatar billede livsgeden_sofus Nybegynder
18. august 2004 - 12:50 #1
hvis du giver mig farvekoden i html så klarer jeg den i en ruf
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 15:47 #2
425D7A

Så håber jeg, at det bliver godt ;)
Avatar billede livsgeden_sofus Nybegynder
18. august 2004 - 16:10 #3
det lover jeg!
Avatar billede livsgeden_sofus Nybegynder
18. august 2004 - 16:24 #4
gør det noget at kan du komme på nogle slogans uden æ,ø og å
Avatar billede livsgeden_sofus Nybegynder
18. august 2004 - 16:24 #5
...hvad med... nettets hjemmebane
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 16:52 #6
Ja, prøv med det - så ser vi på det!

Eller bare "din online hjemmebane"
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 19:12 #7
Hva' kommer det banner snart ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2004 - 19:38 #8
Hvis livsgeden har fået kolde fødder, vil jeg da gerne prøve :o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10149
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 20:34 #9
Jeg synes ikke, det passer så godt til siden, men det er meget genialt med dit slogan hehe :)
Kan du ikke prøve at arbejde på det, og så lige fjerne den sorte kant? Tror det kan blive rigtig godt!

Og så vil jeg gerne se sofus' snart !
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2004 - 20:41 #10
At du ikke kan lide banneret er ærlig snak, men at påstå at det ikke passer til siden er løgn ;o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10150

Men smag og behag er jo heldigvis forskellig... Måske har du mere held af livsgeden?
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 20:45 #11
Ja, det passer meget godt, men det jeg mener er.. Der må gerne komme en eller anden form for kontrastfarve ind - f.eks. den grønne der er der nu (vi synes bare ikke ¨vores eget banner er særlig pænt).

Kan du ikke prøve at putte noget kontrast ind i det.. For eksempel nogle elementer der kunne være i baggrunden eller noget oppe i hjørnet eller et eller andet!
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2004 - 20:58 #12
Den grønne farve får du ikke af mig, for den passer netop ikke ind. Du kan få den her:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10151
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 21:15 #13
Se nu begynder det at ligne noget!!!

Kan du ikke lave vores gamle slogan - din hjemmebane på nettet, og skrive på.. Og sende mig psd-filen så jeg selv kan ændre detajler, og så sende den der bold der er på logoet? Så får du dine points!

Min mail er stubager@pc.dk (også til msn)
Avatar billede weblex Nybegynder
19. august 2004 - 16:55 #14
Mail er på vej...!
Avatar billede haute Nybegynder
19. august 2004 - 21:51 #15
Tak for det, :)