Avatar billede sammy Nybegynder
17. august 2004 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

brugerskift i NT 4.0

Hej,

Her kommer et lille problem der har drillet mig et stykke tid.
Vi har en applikation der bruger en meget restriktiv NT-konto (ja, for at brugerne ikke laver lort i den) Vi gør brug af auto-logon således at brugerne ikke logger på med andre konti. Men når nu jeg skal lave en ændring i systemet skal jeg på med admin kontoen og det gøres ved at logge af og holde shift inde. Et af problemerne ligger i at vores glimrende produkter ikke lukker ordentligt ned når man beder systemet om at logge af eller lukke ned. Så første sprøgsmål må være hvordan jeg kan force dem til at lukke hurtigere ned fremfor at stå og time out. Andet problem er at når man logger af NT går der et par sekunder før man kan holde shift inde - ellers crasher systemet (blue screen) og mange gange når man det derfor ikke og kommer på som brugeren igen - forfra begynd. Så hvordan kan jeg via de rettigheder brugeren har, logge mig på som en anden bruger - med garantì? =)
Jeg overvejede selvfølgelig at lave et script der ændrer auto-logon nøglen i registry - men ingen access! Please help!

Mvh Sammy
Avatar billede sammy Nybegynder
24. november 2004 - 15:54 #1
bump! =)
Avatar billede sammy Nybegynder
02. januar 2005 - 19:00 #2
lukker