Avatar billede gassing Nybegynder
17. august 2004 - 14:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køling af Antec ARIA

Jeg har købt et nyt kabinet, kabinettet er af mærket Antec, modellen er ARIA (http://www.antec-inc.com/us/pro_details.php?ProdID=15130).
Men jeg har en del problemer med køling i af min computer, der sidder en stor (120mm) blæser bagerst, og har en nexus PHT3600 køler til min cpu, samt en antec PCI køler der fulgte med, som nok mest køler grafikkortet af.

Min CPU temp har jeg målt til: 55°
mine hd'er: omkring 42°
og selv kabinettet 37°

Hardware:
Intel Pentium Nothwood 3.0Ghz
AsRock P4S61 Motherboard
512Mb Kingston DDR RAM
Seagate Barracuda 20gb 7200 RPM
Seagate Barracuda 80gb 7200 RPM
Radeon 9200|256Mb

Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kan køle min computer yderligere ned?
Der er ikke meget plads at gøre godt med, og er derfor ret svært.

/Gassing
Avatar billede egidiussen Nybegynder
17. august 2004 - 15:06 #1
Det bliver svært i sådan en lille computer - den er da heller ikke så varm at det gør noget. Du kan evt kigge efter noget småt vandkøling.

Skipper
Avatar billede gassing Nybegynder
17. august 2004 - 15:22 #2
Skal lige siges, at de temperature jeg har skrevet her, er hjemme...
Og at den jeg self blir meget varmere når jeg er til lans..