Avatar billede supergejl Nybegynder
16. august 2004 - 23:40 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Ny hjemmeside

Positiv/negativ kritik ønskes!

Herunder fx feedback på:

- design
- navigation
- brugervenlighed
- hastighed
- browser bugs
- søgemaskinevenlighed
- indhold

Etc..?

URL: www.gejl.net

På forhånd tak!

;o)
Avatar billede miss-g Seniormester
16. august 2004 - 23:52 #1
Hej.

Dejligt at se at tingene bliver på sin plads når man "bladrer" - det er vigtigt *S*
Synes top billedet liver siden op, og fint nok at de skifter, men den lille effekt med den lidt gennemsigtige gif med tekst på, er ikke så gennemtænkt. Ser underligt den måde den brat stopper og begynder .....

Desuden kan man dårligt læse teksten der står på - gælder også på de øvrige billeder.

Måske kunne den generelle tekst godt være lidt større? Sidder med en opløsning på 1024 x 768 og synes den er lige lille nok.

Selve designet. Synes det er enkelt og overskueligt. Farverne passer ok sammen *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
16. august 2004 - 23:53 #2
Måske bør toppen kun skifte, når man går på et andet link og ikke generelt - nogle kunne måske komme til at tro at de har skiftet side.....
Avatar billede supergejl Nybegynder
17. august 2004 - 00:00 #3
Header: Yes, der er lidt problemer med at læse den hvide tekst på flere af billeder. Overvejer kraftigt at ændre nuance etc. Selve billedet skrifter hver kan der klikkes på et internt link - dvs. når en underside loades. Ikke med x-antal sek. interval etc. Dvs. folk har skiftet side når header billedet ændrer sig...

Tekst: Jeg sidder med 1400 x 1050. Småt er godt - og gør det mere overskueligt. Med 1024 x 768 opløsning synes jeg bestemt ikke der er brug for større skrift størrelse. Kunne evt. angive str. i punkt i stedet for pixels - så kan brugeren jo selv ændre skriftstørrelsen i dennes browser..
Avatar billede sorenbs Nybegynder
17. august 2004 - 17:54 #4
Herlig side --- hvad mere kan jeg sige :)
Det er dejligt at se et så rent og stilfuldt design.
Det virker godt med billedteksten placeret i en smart transperent boks i billedet, og det er også godt at de kattegorier du har med de 5 nyeste... står i samme højde.
kort og godt tjekket.
Avatar billede c-holst Novice
19. august 2004 - 22:46 #5
siden centreres ikke i min browser, ser lidt sjovt ud, når siden ligger helt ude til venstre og der så er vidt i h side
hverken i 800X600 eller 1024 768, det må du ha' fixet

lækker sikker stil hele vejen igennem

lækkert at du altid har adgang til alle undersider via dit røde menu-banner. giver hurtig navigation

ja, det var vist ikke meget kritik, det er ikke din 1. side vel:-)
Avatar billede miss-g Seniormester
20. august 2004 - 00:41 #6
Den centrerer heller ikke hos mig - så den er nok bevidst lagt i venstre side....

Men rigtigt - der er ikke så meget at komme efter *S*
Avatar billede supergejl Nybegynder
20. august 2004 - 09:20 #7
Content er naturligvis bevidst venstrecentreret..

Er der nogen mac-brugere der kan komme med lidt feedback? Jeg har tjekket forside med iCapture - det så fornuftigt ud. Men vil meget gerne have eventuelle Safari/Mac bugs udryddet..
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 21:56 #8
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten
Avatar billede supergejl Nybegynder
12. september 2004 - 22:00 #9
Tak for feedback - om end begrænset.. Der deles point ud...