Avatar billede fredslund Nybegynder
16. august 2004 - 11:52 Der er 1 løsning

Åben fil i chm-hjælp med explorer 5.0

Hej Eksperter!

Jeg har et problem i forbindelse med anvendelsen af et javascript i min CHM-hjælp, - et problem som kun forekommer i forbindelse med explorer 5.0 (windows 98 ver. 2).

Sagen er, at jeg har lavet et lille script der skal læse en linie i en tekstfil, - det væsentlige kode ser således ud:

var req = new ActiveXObject("MICROSOFT.XMLHTTP");
...
req.open("GET",url,false); //Her opstår fejlen...
re1.send();
...

Det særlige er, at det virker fint i alle andre versioner af explorer, men i ver. 5.0 virker det kun, hvis jeg bruger funktionen på en helt almindelig html-side...MEN ikke, når det er kompileret ind i CHM-hjælpen - hvor jeg - hvis jeg fanger fejlen, - får meddelelsen "undefined"?

Håber, at en af jer derude har en anelse om hvorfor!!
Avatar billede fredslund Nybegynder
20. april 2006 - 17:41 #1
lukker spg.