Avatar billede sbot Praktikant
16. august 2004 - 11:23 Der er 10 kommentarer

Rate this

kan i ikke fortælle mig hvad i syntes om dette site www.rene-ruder.dk
det har været oppe her før men der er lavet en del om
Avatar billede basementjack Nybegynder
16. august 2004 - 11:51 #1
Overskuelig
Præcis
Gode illustrationer
-----
Flash-start fortsætter i uendelige
Flash-menu fremtræder ved modsat klik
Tvivlsomme farver, meeeen de virker..
----

Karrakter : 8 ud af 10
Avatar billede annettef Nybegynder
16. august 2004 - 14:43 #2
Først og fremmest en god og overskuelig side. Er helt vildt med boblerne i toppen:o)

Personligt synes jeg at animationen på forsiden ville blive meget bedre hvis logoet med manden ikke var så pixeleret og fotoet var lidt tydligere (alt for uklart - man kan ikke rigtigt se hvem der er på fotoet).

Når man klikker på kontakt/bestilling bliver siden større end på de andre sider - kunne siderne ikke laves så de alle var lige store, for det er en smule forstyrrende at siden lige pludseligt udvider sig (når der egentligt ikke er grund til det).

I venstre side virker det som om menupunkterne er ved at flygte ud af siden. Kontrasten imellem baggrunden i menuen og selve baggrunden på siden (det ternede) er ikke stor nok, så det virker som om de to områder "flyder" ud i hinanden.

Men igen igen en meget overskueligt side - nemt at finde rundt.

/Annette
Avatar billede sbot Praktikant
17. august 2004 - 13:59 #3
tak for kommentarene. Til anette boblerne er fra http://www.comigang.dk en dejlig side
Avatar billede sbot Praktikant
17. august 2004 - 14:00 #4
ps. havde detsværre ikke bedre materiale til animationen men det er noget vi arbejder lidt på at få fat i
Avatar billede macmops Nybegynder
23. august 2004 - 16:30 #5
Vældigt fint,
nem at finde rundt i...
Dog er din animation lidt belastende...2 eller tre gange burde kunne gøre det...
Men ellers synes jeg det er godt!

;o)
Avatar billede simonhans73 Nybegynder
27. august 2004 - 01:24 #6
Jeg synes det er et flot logo
både den lille mand og 3d kuglerne

Er det dit eget firma??

Ja og nem at finde rundt i

klart og tydeligt webdesign

Det også fedt med den ternede baggrund
Avatar billede sbot Praktikant
03. september 2004 - 12:43 #7
nej det er ikke mit firma men tak for de pæne ord.
Hvis der ikke er andre der skriver nogle svar får du pointene men venter lige lidt og ser
Avatar billede annettef Nybegynder
03. september 2004 - 13:41 #8
Tak for linket til boblerne - der er mange fede ting på den side...

Hos mig kører animationen på forsiden kun en gang, og så stopper den.

/Annette
Avatar billede basementjack Nybegynder
03. september 2004 - 15:23 #9
Det gjorde den i hvertfald ikke ved mig.. :D Kørte den også i FireFox er ikke sikker på at det gør en forskel..
Avatar billede basementjack Nybegynder
18. oktober 2004 - 22:08 #10
Tid til lukning?