Avatar billede rabus Nybegynder
16. august 2004 - 10:46 Der er 4 kommentarer

Bruger profil ikke fundet

Hjælp....
Når jeg starter min maskine, skriver den, at den ikke kan finde min brugerprofil, og at jeg bliver logget på en midliertidig profil.
Det betyder at mit outlook ikke virker, og alle mine kalender oplysninger og mails osv. er pist væk - HUUULLLKK!!!!
Kan i ikke hjælpe mig??
På forhånd tak.
Venlig hilsen, Rasmus.
Avatar billede levich Nybegynder
16. august 2004 - 11:23 #1
Det behøver slet ikke være tilfældet. Prøv at starte stifinder og vælg biblioteket med det brugernavn du havde. Herunder burde de gamle kontaktpersoner og mails være - et eller andet sted.

Jeg bruger selv Outlook Express, og har ændret placeringen af mine mails ved at anvende regedit.exe. Jeg har valgt en placering på en harddisk, som jeg jævnligt tager backup af.
Det burde du tage og gøre fremover.

Følgende har jeg fundet på internettet:
MS Outlook gemmer alle mapper i en *.pst fil (mailbox.pst). Højreklik på "Private mapper" (i Mappevisning), eller "Outlook idag" (i Outlook Panel) vælg Egenskaber. Klik på Avanceret og notér stien til hvor din pst fil ligger. Luk Outlook og flyt pst filen til det sted du ønsker. Start Outlook. der dukker en fejlmeddelelse op omhandlende manglende pst fil, sammen med muligheden for at angive placering af pst filen. Efter at have angivet den nye placering af fpst filen køre Outlook normalt igen.

Håber det hjælper.
Avatar billede screem_brille Novice
16. august 2004 - 13:49 #2
levich, det er da nemmera at at benytte OE til at ligge filerne på et andet drev via OE selv, fremfor at skulle i registraringsdatabasen for det.
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 01:48 #3
noget respons måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 00:58 #4
Kunne man forvente noget feedback ?