Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. august 2004 - 10:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Probler med paint

Mit paint er fucked up! Hvergang jeg prøver at åbne det, får jeg fejlen.

Mspaint.exe har fundet en fejl og afsluttes. vi beklager ulejligheden!

Hvad kan jeg gøre for at det kommer til at virke igen? (Uden at formatere)
Avatar billede csuperman Nybegynder
16. august 2004 - 10:34 #1
Prøv at afinstallere det og installere det igen.

Kontrol Panel -> Tilføj/fjern Programmer -> Tilføj/Fjern Windows komponenter -> Tilbehør -> Tilbehør -> Fjern hakket udfor Paint. Tryk ok -> Tryk next.
Ind igen og sæt et nyt hak i paint, og så prøv om det ikke virker.
Avatar billede jnielsen Nybegynder
16. august 2004 - 10:36 #2
kan du ikke fjerne den og så installere den igen via kontrolpanelet, der en funktion der hedder "tilføj fjern programmer" inde under den er der en der hedder tilføj fjern windows komponenter, der ligger den..
Avatar billede jnielsen Nybegynder
16. august 2004 - 10:36 #3
sry csuperman, var i gang med at skrive da du postede.... hæhæ
Avatar billede csuperman Nybegynder
16. august 2004 - 10:38 #4
Det er bare iorden :)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. august 2004 - 14:35 #5
Dette løste ikke mit problem, Den skriver det samme!

Har fjernet, og installeret det igen, men nej!
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. august 2004 - 17:04 #6
op op op
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. august 2004 - 19:12 #7
Lukker!