Avatar billede m_damon Nybegynder
15. august 2004 - 19:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Linksys BEFW11S4 hopper af.

problemet med min linksys router er at den fint fanget signalet fra min bærbare men efter noget tid (varierer fra 2 min til 1 time ca.) hopper den af internettet og jeg skal så genstarte for at komme på igen, min netkort i den bærbare er der ikke noget galt med da jeg kan fange signalet fra min nabo og køre over det uden at den hopper fra! routeren burde være sat rigtigt op, og den virker også fint hvis jeg kører med netværkskabel fra router til bærbar!
Avatar billede kenp Novice
15. august 2004 - 20:01 #1
prøv at vælge en kanal som ligger længere væk fra din nabo´s da det åbenbart er kraaftigere end dit
Avatar billede m_damon Nybegynder
15. august 2004 - 20:05 #2
okay nu har jeg ændret kanel, prøver lige at se om den hopper fra på et tidspunkt! du er ligeglad med point eller hvad? uanset hvad så tak!
Avatar billede kenp Novice
15. august 2004 - 20:07 #3
næææ plejer ikke at være lige glad! men det kan jo også være andre ting som gør det :) så det er derfor jeg ikke har lagt et svar (men der er jo også andet her i livet end point ;).

Alternativt kan du også prøve at slå IEEE802.xx godkendelse fra på dit trådløsenetkort det kan goså være årsagen til at den hopper af.
Avatar billede kenp Novice
15. august 2004 - 20:08 #4
men når du har testet så kan du jo skrive om det virker så skal jeg nok ligge et svar c",)
Avatar billede kenp Novice
19. august 2004 - 21:53 #5
har det hjulpet`?
Avatar billede m_damon Nybegynder
22. august 2004 - 18:44 #6
yes det gjorde.. tak for hjælpen og beklager jeg ik fik svaret noget før.. bare lig et svar så får du point
Avatar billede kenp Novice
22. august 2004 - 18:58 #7
gør jeg så :)