Avatar billede opjazz Nybegynder
15. august 2004 - 16:53 Der er 7 kommentarer

Erfaringer med HP PSC multimaskinerne

HEj Eksperter!

Er der nogen der har erfaringer med HP PSC multimaskinerne? Jeg er lidt i tvivl om hvilken man skal vælge når det bare er til alm print og lidt sjov i ny og næ.

vh
opjazz
Avatar billede espersen Novice
15. august 2004 - 16:56 #1
jeg har netop købt en PSC1215 efter denne tråd : http://www.eksperten.dk/spm/520588
jeg og en af mine venner som også har købt denne model er meget tilfredse
Avatar billede hr.usb Nybegynder
16. august 2004 - 09:37 #2
Har erfaring med en PSC 1210 Ok- men ikke til diverse labels - adresselabels etc. da
papirfremføringen er for "snæver".
Avatar billede mcnally Praktikant
18. august 2004 - 16:58 #3
Køb en 2410 eller 2175 istedet for 11-12 eller 1310
du får et så meget bedre produkt, selvom de koster noget mere.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. august 2004 - 23:00 #4
Det er ikke mine favoritmaskiner - multimaskinerne altså. Jeg ved at mange af PSC modellerne har problemer med streger under scanningen af billeder. Det skulle skyldes at den forholdsvis store strømforsyning sidder for tæt på scannerens elektronik.
Så med mindre du har en god grund til at spare på pladsen, ville jeg købe tingene separat.

Jeg vil dog understrege at jeg intet har at udsætte på udskrifter, eller sort hvid scanninger. Og den jeg selv har set streger på er en gammel model - jeg har bare hørt "i byen", at de ny modeller også viser fejlen.
Avatar billede jens_vejmand Nybegynder
17. september 2004 - 21:06 #5
Du får hvad du betaler for. men 2410 eller 2510 er de beste PSC maskiner HP har på market. hvis du skal have en bilige en købe en psc 1210 eller 1350
Avatar billede espersen Novice
17. september 2004 - 21:18 #6
jeg har fået scannet lidt med min nye PSC1215 - der er der ingen streger - det ser flot og pænt ud. Print er også fint.
Avatar billede espersen Novice
27. december 2004 - 23:22 #7
hvordan går det - mere du vil have uddybet ?