Avatar billede hejoggoddag Nybegynder
14. august 2004 - 16:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tage backup af dvd film?

Ja, jeg kan slet ikke finde ud af det. Prøver at tage brænde en af mine dvd'er, men kan bare ikke finde ud af det. Nogen der kan hjælpe, med hvad jeg skal gøre, trin for trin.

Hvis nogen vil hjælpe mig på msn. MartinMC1988@hotmail.com

På forhånd tak.
Avatar billede butcher99 Nybegynder
14. august 2004 - 16:59 #1
Brug programmet dvd-shrink. Programmet er meget simpelt.
brug evt. hjælp fra www.doom9.org

Der findes også danske instruktionssider, men jeg kan ikke huske adresserne. Prøv evt. at søge i forummet hvis det skal være dansk.
Avatar billede hejoggoddag Nybegynder
14. august 2004 - 17:57 #2
Yep. Brugte DVD-Shrink, og Dvd decrypter til at brænde med.
Avatar billede butcher99 Nybegynder
14. august 2004 - 21:40 #3
Måske skulle du overveje rimeligheden i, at stille et spørgsmål og så acceptere pointne selv.
Avatar billede norbert Nybegynder
15. august 2004 - 01:07 #4
Det er bestemt ikke første gang han laver det nummer. Han burde anmeldes - igen.
Avatar billede hejoggoddag Nybegynder
15. august 2004 - 15:23 #5
Kan ikke se hvorfor jeg skal give point her, når jeg selv fandt ud af hvilket program jeg kunne bruge.
Avatar billede norbert Nybegynder
15. august 2004 - 15:25 #6
butcher99 har svaret på dit spørgsmål, og for mig ser det ud til, at du har benyttet hans svar.