Avatar billede tjelum Nybegynder
26. februar 2001 - 23:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opbygning af dokumentation i database??

Jeg har brug for et værktøj til at styre min dokumentation i forbindelse med opbygning af et serversystem. Jeg skal have en masse overskrifter, der typisk vil være programmer, og en dertilhørende beskrivelse. I denne beskrivelse kan der nævnes et andet program der er relateret eller som arbejder i direkte forbindelse. Her skal det være muligt at gå direkte til denne beskrevne dokumentation. Kan det lade sig gøre gennem  Access? I så fald, er der en eller anden \"easiest way\" at opbygge dette på?? Det skal også være muligt at beskrive programprocessor - sådan at man kan beskrive hvordan programmer fungerer i samspil, med dertilhørende \"links\". På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
28. februar 2001 - 09:08 #1
Det du har brug for er et groupware program. Det kan være Lotus eller lignende, men de er typisk MEGET dyre. Jeg ved ikke om det kan du men du kan evt. lave en tabel som du kalder for dokumentation, med to felter ID og note. Så kan du skrive det som du vil i denne note, og med lidt programmering tror jeg at du kan komme frem til det du vil.
Avatar billede ikuyucu Nybegynder
28. februar 2001 - 09:09 #2
Jeg ved ikke om det kan du men du kan = Jeg ved ikke om du kan bruge det, men du kan