Avatar billede 19tal Nybegynder
14. august 2004 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme ind på min DI-604

Hey..

Jeg har et problem med min routher !

Jeg kan ikke komme ind på den når jeg skriver 192.168.0.1 i adressefeltet. Og der er pisse træls. Har kabel net. (tv forsyningen i Esbjerg). Problemmet ligge i at jeg vil have begge pc'er på nettet, ( har jeg haft før, enda 3 ) men efter at internettet har været nede i 3 dage, har jeg kun ku få en pc på nettet. Ved ikke rigtig hvor problemet ligge, for hvis jeg sætter den anden pc direkte til modem, kan den afligevel ikke komme på nettet.. ( Og man kan tilkoble 2 pc'er til nettet, fra start af)
Avatar billede buddy45 Juniormester
14. august 2004 - 13:49 #1
Prøv i en kommandoprompt at skrive: ipconfig /renew.
Avatar billede 19tal Nybegynder
14. august 2004 - 14:53 #2
Ja og hvad gør jeg så ??
Avatar billede buddy45 Juniormester
14. august 2004 - 15:11 #3
I kommandoprompten skriver du: ipconfig. Standardgateway burde være ipadressen på din router, som du skal kunne komme på via din browser.
Avatar billede buddy45 Juniormester
14. august 2004 - 17:27 #4
Hvis det er holdt op med at virke efter Jeres Internet har været nede, så prøv at slukke for pc'ere og router. Efter ca 5 min. tænder du for routeren igen og efter yderligere et par minutter for pc'erne. Så skulle de gerne komme på.
Avatar billede 19tal Nybegynder
15. august 2004 - 12:40 #5
Det virker ikke.. Tror jeg må ringe til min udbyder så. Men der er godt nok mærkeligt at jeg ikke kan kome ind på menuen på Routeren
Avatar billede 19tal Nybegynder
11. september 2004 - 10:00 #6
xxxx