Avatar billede marcussen1 Nybegynder
13. august 2004 - 18:07 Der er 7 kommentarer

Rullegardin kører rykvis

Jeg har lige installeret WIN XP prof på en helt ren harddisk, og alt virker, som det skal. Og dog...nåt jeg bruger scrollhjulet på musen samt benytter bjælken i høre side af skærmen til at rulle siden op og ned, foregår det i ryk eller bølger. Kender nogen problemet, og hvordan kan det evt. løses.
Niels
Avatar billede zod Nybegynder
13. august 2004 - 18:21 #1
ja havde samme problem,  du mangler at indsallere noget 3D

det gjorder jeg, da jeg havde indstalleret det virkede det :D

prøv det og det virker, !
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. august 2004 - 18:26 #2
... nemlig: korrekt mussedriver og/eller grafikdriver...
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
13. august 2004 - 18:58 #3
Jeg har 2 andre harddiske i harddiskskuffer, de virker som de skal uden ryk. Zod siger noget om at installere noget 3D, det ved jeg ikke,hvad er. Kan du forklare mig det, jeg er temmelig blank på det meste.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. august 2004 - 19:23 #4
Det du mener at at du har 2 andre XP instalationer på 2 andre selvstændige HD'er skuffebaseret. Og den instalation virker fint. Bekræft den formulering/forståelse!
Avatar billede zod Nybegynder
13. august 2004 - 19:24 #5
du skal bare installere en 3D driver... sådan en har du sikkert fået med da du købte din computer
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
13. august 2004 - 19:39 #6
til majsmarken... ja
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. august 2004 - 19:41 #7
1) Noget driver stuff - Ref.: 13/08-2004 18:26:57
og/eller
2) Der er kommet en form for Virus/orm ind på systemet; har du internetadgang ?