Avatar billede rotz Nybegynder
13. august 2004 - 15:10 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Zepto Znote 4200 - et godt valg?

Hejsa!

Jeg er faldet over testen på tweak.dk og umiddelbart ser det jo ud til at være en kanonmaskine, særligt holdt op mod artiklen om bærbare som Lars har skrevet.

+ / - anyone ???

Er der nogen der har købt den ??? og i såfald hvad fulgte med, jeg har svært ved at at tro at det ekstraudstyr omtalt i testen er standard ???
Avatar billede freehelp Praktikant
13. august 2004 - 18:07 #1
Jeg har testet 4 stk af dem og hvad ønsker du at vide??

Maskinen er et godt køb nu den er på tilbud
Avatar billede claros Nybegynder
17. august 2004 - 15:36 #2
Den ligger ca. 5.000 under markedsprisen på tilsvarende bærbar med samme spec. Er det en udgået model ???
har du testet den med nogle tungere grafikbaserede programmer ??? Stabilitet, støjniveau ???
Avatar billede rotz Nybegynder
17. august 2004 - 16:27 #3
Radeon 9700 grafikkortet er det noget af det yperligste indenfor grafikkort til bærbare?
hvad svarer en Centrino 1,5 ghz til? og er pengene givet godt ud ved at opgradere til 1,6, 1,7 eller måske helt op i 2,0 ghz?
Har maskinen nogle mangler, eller får man en "state of the art" bærbar?
Avatar billede freehelp Praktikant
17. august 2004 - 17:16 #4
9800 er allerede kommet

Der findes ikke en direkte omregning

og ja maskiner ganske fed
Avatar billede rotz Nybegynder
17. august 2004 - 19:42 #5
Er det værd at give 2000 kr. ekstra for en 2,0 ghz og hvad med harddisk, skal man gå op i 7200 rpm, eller er 4200/5400 nok?
Er der nogle steder hvor man kan komme til "at føle på computeren" inden man køber den?
Avatar billede freehelp Praktikant
18. august 2004 - 16:48 #6
7200RPM er godt hvis du leger med video redigering ellers ikke.

Jeg ville ikke selv give 200 mere.

Kender ikke et sted sorry
Avatar billede freehelp Praktikant
25. august 2004 - 14:19 #7
Havde du lidt tid til feedback??
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 07:33 #8
Er det ikke ved at være tid til du giver feedback her - eller får lukket spørgsmålet?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:30 #9
Mon ikke tiden er moden til feedback eller en nedlukning af dette spørgsmål??
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:11 #10
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?
Avatar billede rotz Nybegynder
06. januar 2005 - 23:52 #11
hvordan "#¤&¤/()=(? lukker jeg spørgsmålet ???
Avatar billede freehelp Praktikant
07. januar 2005 - 08:11 #12
Avatar billede rotz Nybegynder
13. januar 2005 - 19:45 #13
dem har jeg så læst, måske så du vil ulejlige dig med et svar, så jeg kan lukke af ??

Tak for hjælpen iøvrigt, er stadig lun på den Zepto, så måske jeg snart skulle få handlet :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
13. januar 2005 - 19:50 #14
Min hjælp er da gratis - men kan tildeles karma. Dette er dog valgfrit