Avatar billede iidomainii Nybegynder
13. august 2004 - 14:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprette webmail-konto i Outlook 2002 SP3

I forbindelse med en webmaster-tjans administrere jeg også et antal postkasser på webhotellet. Jeg vil gerne oprette en konti i mit Outlook så jeg kan checke især den ene postkasse fra Outlook. Jeg har prøvet på alle mulige måder at få den til det men får enten konstant en pop-up med webhotel-brugernavn-password på som beder mig logge på. Når jeg så prøver at logge på kommer den bare igen og igen. Jeg får også at vide at server er nede og hvad ved jeg. Det er den ikke for jeg kan sagtens logge på via nettet. Er der en der kan guide mig step by step så jeg kan få oprette konti i min Outlook.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. august 2004 - 14:15 #1
Jeg tror problemet ligger i at det er en webmail - dem kan man som standard ikke tjekke i Outlook, da det skal være en pop3/imap server. Undtagelsen er dog hotmail. HVilken webmail er der tale om?
Avatar billede iidomainii Nybegynder
13. august 2004 - 14:24 #2
Skulle kunne lade sig gøre iht tidligere webmaster. Serveren hedder http://mail.xxxxxxx.dk:4cifretnr/

Hjælper det?
Avatar billede leif Seniormester
13. august 2004 - 14:32 #3
Undskyld, men du siger det er et Webhotel hvor der er Email konti til ???

Hvor er det hosted ?
Avatar billede iidomainii Nybegynder
13. august 2004 - 14:38 #4
Sorry, hosted hos Ama'r Web. Og endnu engang sorry. Jeg checkede deres hjemmeside og der var en trin for trin forklaring og det køre nu. Jeg lukker tråden.
Avatar billede leif Seniormester
13. august 2004 - 14:43 #5
Så husk at accepter dit eget svar.