Avatar billede fersken Nybegynder
12. august 2004 - 20:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søger efter et Menu system

Skal bruge en menu system der fylder hele skærmen (Noget ala det i banker MV.) Hvor man kan ligge Mp3 spille i Internet MV.

Og så skal der gene værer noget sikkerhed i.

Kort og Godt: Program der er fuldscreen, med funktioner så som MP3, Intenet MV. samt sikkerhed så det kun er brugerer med rigtig addgangskode der kan komme ud i win XP!!!
Avatar billede qweqwe Nybegynder
12. august 2004 - 20:32 #1
DU STILLER SPØRGSMÅL PÅ MIN KONTO
Avatar billede fersken Nybegynder
12. august 2004 - 20:33 #2
EHH a hvad ?
Avatar billede qweqwe Nybegynder
12. august 2004 - 20:52 #3
UNDSKYLD JEG ER HVIS IKKE RIGTIG VÅGEN, DER ER NATURLIGVIS INTET GALT!!! UNDSKYLD.
Avatar billede fersken Nybegynder
12. august 2004 - 20:57 #4
NP helt iorden =)
Avatar billede fersken Nybegynder
12. august 2004 - 21:00 #5
Avatar billede and_ Nybegynder
12. august 2004 - 21:46 #6
qweqwe >> Du er anmeldt!!! Dette er uacceptabelt.. Nu har jeg set det 2 gange her til aften....!