Avatar billede sorbis Nybegynder
26. februar 2001 - 20:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine der ikke virker HJÆLP!

Hvem vil hjælpe mig med at få min søgemaskine til at virke, det er den man kan downloade på activeserverpages.dk det jeg ikke kan få til at virke er den form der skal putte søge-resultatet ind i databasen filen der ikke virker hedder form.asp hvis det da er den det er galt med, HJÆLP, hvis du vil hjælpe skal du ikke skrive en mail til mig, bare svar her på eksperten, så sender jeg filerne til dig.

PS: den er lavet i ASP
Avatar billede slash Nybegynder
26. februar 2001 - 21:02 #1
post lige noget fejlkode her på experten!
Avatar billede ciber Nybegynder
28. februar 2001 - 09:30 #2
send filer til ziber@worldonline.dk... så kigger jeg på det
Avatar billede kee.... Nybegynder
28. februar 2001 - 09:32 #3
ciber

Gider du så ik poste det her bagefter :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 09:35 #4
sorbis:> gider du sende den til mig også ? jeg kan sikkert godt løse problemet ..
Avatar billede ciber Nybegynder
28. februar 2001 - 10:53 #5
kee...>>> heh hvis jeg altså modtager noget fra sorbis. han er vist fraværende :0)
Avatar billede sorbis Nybegynder
28. februar 2001 - 18:57 #6
I må meget undskylde jeg har fundet ud af fejlen
;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 18:59 #7
Ej .. den er sku for grov ... der er gået TO dage og du reagere ikke på noget !?
ja.. men det er jo ikke ulovligt, men meget tæt på vil jeg sige.