Avatar billede svend_larsen Nybegynder
12. august 2004 - 18:25 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

TerraTec Cinergy 400 TV

Jeg vil købe et tv kort til min far i fødelsgave, men er en del i tvivl om det kan køre på hans computer... Det er en 866mhz med 265 sd ram... kortet jeg vil købe er et: TerraTec Cinergy 400 TV...

billedekvaliteten behøves ikke at være perfect, men det skal heller ikke være mega dårligt, Jeg vil bare vide om kortet vil kunne køre på min fars maskine, eller om det overhoved ikke vil fungere?

/Svend_Larsen
Avatar billede 0nyx Nybegynder
12. august 2004 - 18:28 #1
Dette kort er fortræffeligt. Deer er rigeligt med stik på dette pci-tv-kort fra Terratec. Så med den tilhørende fjernbetjening har du et komplet tv på din computer. Du får kvalitet får pengene. Billedkvalitet er et af de bedste, når vi taler om interne kort (pci). Det vil helt sikkert fungere på din fars computer, da det egentlig ikke kræver noget specielt udover selvfølgelig en ledig pci-port.
Avatar billede 0nyx Nybegynder
12. august 2004 - 18:30 #2
Stavefejl er gratis. Kan også lige tilføje, at når vi taler om tv-kort altså pci er der meget støj fra diverse kølere. Men afskærmningen i dette Terratec Cinergy 400 er aldeles god. Har ihvertfald aldrig hørt nogle klage over dette.
Avatar billede 0nyx Nybegynder
12. august 2004 - 18:33 #3
I mit iver fandt jeg over en dansk anmeldelse af kortet som beskriver lidt dybere hvad kortet kan- og ikke kan.

http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1371
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
12. august 2004 - 18:35 #4
Hej Kasper...

Har du læst k-komputer... er du sikker på at min fars spand er god nok?
Avatar billede 0nyx Nybegynder
12. august 2004 - 18:44 #5
Kan uden tøven godt stå inde for din fars computer. Men selvfølgelig vil det være mere optimalt at kører den på en mere powerfull computer. Spørgsmålet er så, om der overhovedet findes et alternativ pc-kort der kan kører på din fars computer, endda uden diverse forstyrelse m.m. Men umiddelbart JA, det kan godt kører på computeren ellers er en formatering altid godt ;-)