Avatar billede husky Nybegynder
12. august 2004 - 17:21 Der er 10 kommentarer

Et flot billede..

Hej til jer, som forhåbentlig er en del klogere end jeg.

Jeg søger noget ganske simpelt, skulle jeg da mene.

Hvis I tager et kig på www.ispep.tk kan i se et utrolig flot billede af en lyshåret pige. Ashlee Simpson skulle jeg mene.
Det jeg mangler er sådan et billede, dog med en helt anden person på det. Vil nemlig give en vendinde en lille gave og syntes at sådan et billede med hende på ville være helt perfekt. Det er lidt svært med billeder og det hele, så hvis du er interesseret så kontakt mig på MSN:

MSN: byskov86@ofir.dk

Denne e-mail adresse bruger jeg ikke mere, så du kan ikke skrive til den. Skriv istedet til casperbyskov@mail.dk hvis du ikke har MSN men stadig gerne vil hjælpe.

På forhånd mange tak.
Avatar billede husky Nybegynder
12. august 2004 - 17:27 #1
I skal lige scrolle lidt ned før I kan se den.. På forsiden!
Avatar billede goose Nybegynder
12. august 2004 - 17:46 #2
sender dig lige en mail ......

/Goose
Avatar billede locturian Nybegynder
12. august 2004 - 18:11 #3
Har lige 10 min, så prøvede at fange dig på msn - no response... ;)
Avatar billede locturian Nybegynder
12. august 2004 - 19:11 #4
Avatar billede Kengun Praktikant
12. august 2004 - 22:24 #5
Avatar billede locturian Nybegynder
12. august 2004 - 22:43 #6
Nice der Kenny ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
12. august 2004 - 22:59 #7
njaaa, ik helt fornøjd, men ditt er ret godt! :)
Avatar billede locturian Nybegynder
12. august 2004 - 23:01 #8
Mange tak :) Kunne dog have været bedre - hvis jeg havde brugt mere tid, og havde haft bedre billeder ;) Aldrig nemt at lave noget godt ud fra hjemmelavede foto's
Avatar billede husky Nybegynder
14. august 2004 - 20:24 #9
Jeg acceptere locturians billede nu. Mange tak for hjælpen. Kengun: Jeg har sagt at jeg også gerne vil købe dit eksempel når du engang bliver helt færdig. De er nemlig flotte på hver sin måde. Takker
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2004 - 20:28 #10
ok, jeg har desværre været lidt for optaget så jeg har ik forsøgt at lave noget nyt forslag.