Avatar billede ssamstrup Nybegynder
12. august 2004 - 13:49 Der er 3 kommentarer

TomTom "fryser" ved navigation på PDA

Kære alle

Jeg har en 2210, TomTom 3, Bluetooth GPS.  Virker helt i orden, men ved navigation fryser billedet pludseligt.

Nogle der har forslag til afhjælpning af dette?
Avatar billede old-faithful Praktikant
12. august 2004 - 14:07 #1
Måske er der ikke tilstrækkelig hukkommelse til at programmet kan køre ordentligt. Prøv at lave en "soft-reset", ved at sætte din stylus (pennen) i hullet på bagsiden af din iPaq.
Avatar billede no_stress Nybegynder
12. august 2004 - 16:51 #2
Eller prøv at installere den seneste service pack.
Se http://h18007.www1.hp.com/support/files/HandheldiPAQ/us/locate/105_5721.html
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
19. august 2004 - 21:15 #3
Har du installeret opdateringerne til TT3, disse kan hentes på tomtom's hjemmeside, mener de afhjælper netop dit problem