Avatar billede viuf Juniormester
12. august 2004 - 07:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tekst på kryds og tværs

Hvordan kan man hurtigt lave et dok. hvor noget af teksten er på langs og noget andet er på tværs. F.eks hvis man have tlf.nr. på tværs (til at rive af i et salgsdok.)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2004 - 07:56 #1
Indsæt | Tabel | Opret ønsket antal felter
Skrivet 'noget' i et felt
HøjreMusseTast i feltet (evt makér alle ønskede felter først)
Tekstretning... (Resten siger sig selv)
Avatar billede kampvogn Nybegynder
12. august 2004 - 08:06 #2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2004 - 08:15 #3
<kampvogn>: Link Citat:
"Du er kommet til denne side, fordi du har valgt et element, som kun er tilgængeligt, hvis der er installeret et Microsoft Office 2003-program på computeren..."
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2004 - 09:36 #4
Hmmm... Mit svar er generelt og som virker i alle Word versioner - hvorfor så "hårdt" afvist med det samme ?
Avatar billede kampvogn Nybegynder
12. august 2004 - 10:45 #5
jeg har godt nok Office 2003, men på siden står der at det gælder fra word 97 så prøv at gå på http://office.microsoft.com/home/default.aspx og klil dig frem via skabelonfeltet ude i venstre side eller via søg "skabeloner" og skriv "til salg" så kommer der 3 muligheder og den omtalte hedder "Løbeseddel med bil til salg"
Avatar billede viuf Juniormester
12. august 2004 - 13:39 #6
Undskyld jeg ville have givet jer begge point (hurtige fingre)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2004 - 13:41 #7
Okidokey...
Avatar billede kampvogn Nybegynder
12. august 2004 - 20:08 #8
majsmarken jeg opretter gerne et spørgsmål så du kan få point - skal jeg gøre det ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. august 2004 - 07:18 #9