Avatar billede thoro Nybegynder
26. februar 2001 - 17:57 Der er 5 kommentarer

3310 locked

min telefon har altid været unlocked, men ford jeg godt ville teste alle  muglige programmer kom jeg til at locke den med nokia-tool, der er også andre på siden der har haft dette problem, men jeg har ikke rigtig forstået om de selv fik det ordnet eller gik til en forhandler. Hvis i har et program der kan hjælp sig lige navnet på det så skal jeg nok selv finde det.
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
26. februar 2001 - 18:11 #1
Ring til dit mobilselvskab, så de kan gøre sådan så den ikke er locket...!?
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
26. februar 2001 - 18:14 #2
og så kan du forklare dem, hvordan du lavede den fejl, og få dem til at unlocke den igen
Avatar billede hotpop Novice
26. februar 2001 - 20:27 #3
der var for nyligt et lign. spørgsmål ang. unlock af nokia tlf. DET BLEV SLETTEt DA DET ER ULOVLIGT AT SPØRGE OM SÅDAN NOGET HER PÅ EKSPERTEN. Måske dit er lovligt, men tangerer det ulovlige.
Avatar billede whatever Nybegynder
28. februar 2001 - 23:57 #4
>>thoro: Rent ud sagt. Hvad F*nden har en locked nokia 3310  med \"Eksperten.dk: Forslag\" at gøre?

Kan du sige mig det??
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. marts 2001 - 13:32 #5
Luk det spm. hvis du har fået svar, og så husk at bruge den korrekte kategori næste gang !