Avatar billede zkill Nybegynder
26. februar 2001 - 16:56 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge design.. Fast..!!!!

Heysa..

Jeg skal bruge et fedt design til
http://www.net-chat.dk
som i kan se er det jo ikke så godt.. :(
På det design skal i tænke på farver som passer til et chat sted... og der skal være en Menu & en dims hvor der er nyheder i.. & hvis i kan lave det med en anden menu.. hvor man kan se de nyeste nyheder.. og sådan noget...
Selve chatten skal i ikke tænke på...
Siden skal laves i Tables & IKKE i Freams..!!

MVH
Zkill...

P.S... det skal være Hurtigts muligt..!! :)
Avatar billede jmf Nybegynder
26. februar 2001 - 16:57 #1
Hvis der kommer knaster på bordet kan vi tale om det !
Avatar billede popper.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 16:59 #2
Warning: Lost connection to MySQL server during query in /www/net-chat/www.net-chat.dk/public_html/news/nc-news/connect.inc on line 7
Kunne ikke få forbindelse til databasen.

LOL nej det design holder virkelig ikke !
Avatar billede burgermann Nybegynder
26. februar 2001 - 16:59 #3
Siden hvornår skal det nu koste knaster, at få hjælp på Eksperten.dk???... det virker da lidt latterligt... han spørger venligt om nogen vil hjælpe..
Avatar billede popper.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 17:00 #4
ja jmf nu slapper du lige af !
Avatar billede zkill Nybegynder
26. februar 2001 - 17:00 #5
Jeg taler ikke om Grafik... kun design af hvordan den skal stilles op...
og Jeg gir 300 point for det...!!
Avatar billede jmf Nybegynder
26. februar 2001 - 17:01 #6
burgermann --> Et design er somregel en smule mere værd end 300 point.
Avatar billede cain Nybegynder
26. februar 2001 - 17:01 #7
Hej Jeg kan godt lave et design til dig men det kommer nok til at koste dig lidt men tjek min hjemmeside på www.crosswinds.net/~ma2000rc
Prisen ligger mellem 100 og 1000.
Men tjek lige min hjemmeside.
Avatar billede zkill Nybegynder
26. februar 2001 - 17:01 #8
popper.... hehe... min database er lidt skod nogle gange.. der for.. :) men skulle være oppe igen..
Avatar billede burgermann Nybegynder
26. februar 2001 - 17:02 #9
Jmf << hvis han ville ha et godt og professionelt design havde han ikke henvendt sig til Eksperten.dk... remember that...
Avatar billede zkill Nybegynder
26. februar 2001 - 17:03 #10
Jeg giver ikke penge for det... Da jeg ikke skal bruge andet end en opstilling af det hele...
Avatar billede popper.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 17:03 #11
vi er vidst lidt offtopic !!
Avatar billede cain Nybegynder
26. februar 2001 - 17:04 #12
så glem det!!!!
Avatar billede burgermann Nybegynder
26. februar 2001 - 17:05 #13
cain << din side sucks...
Avatar billede cain Nybegynder
26. februar 2001 - 17:10 #14
jep men det er heller ikke fordi at jeg har gidet ofre tid på den men på en anden side!!!!!!!!!!!
Avatar billede burgermann Nybegynder
26. februar 2001 - 17:14 #15
Cain << hmm... tænkte bare, at du måske gerne ville ha en side du kunne vise frem, for evt. kunder... men den der side er da ikk\' noget at prale af *S*... farvevalget er ikke det bedste!
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. februar 2001 - 17:19 #16
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. februar 2001 - 17:20 #17
\"Denne side har det samme bræk som mange andre sider har!!!\"
- Dejlig positiv for en eventuel kunde.

\"Sender du mig alle de informationer jeg skal bruge kan jeg lave den inden for uge ellers bliver det billigere!!!\"
- Jo langsommere jo billigere?
Avatar billede cain Nybegynder
26. februar 2001 - 19:35 #18
Ja men det er jo til din fordel.
er jeg langsom og holder jeg ikke mit løft er det jo bare billigere for dig det er jo til din fordel!!!

Cain
Avatar billede zkill Nybegynder
26. februar 2001 - 19:45 #19
cain....

Eksperten er til for at andre kan hjælpe folk... og ikke så du kan tjæne penge... så dum kan man bare ik være...!
hvis jeg skriv jeg ville betale for det.. tror du så ik jeg hvade skrivet det... og kun givet 1 point..?! (din side er skod..! fatter ik dem der víl ha dig til at lave hjemme sider for dem..! så grim som den er..!!)
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. februar 2001 - 20:30 #20
Det lyder som om at hjemmesiden bliver billigere hvis det vare over en uge før de sender den.
Avatar billede staz Nybegynder
27. februar 2001 - 08:21 #21
Burgermann >> Du siger at hvis han ville have et pro. design så gik han ikke her ind. Det vil sige du sætter en mærkat på os alle hvor der står \"amatør\"...... eller hvad.

---- Staz ----
Avatar billede burgermann Nybegynder
27. februar 2001 - 14:44 #22
Staz << jeg går stærkt ud fra at langt de fleste, her på eksperten er amatører, men jeg skal da ikke udelukke at der kan være nogle profesionelle herinde!.. sagen er bare at vi IKKE giver penge for det design. Derfor henvender vi os til amatører, som kan lide at lave hjemmesider og muligvis ville hjælpe med at lave et evt. design til os. Ingen penge, kun gratis og venlig hjælp.
-BurgerMann
Avatar billede staz Nybegynder
27. februar 2001 - 15:12 #23
BugerMann >> Just tjekking. No hard felings.

---- Staz ----
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. februar 2001 - 15:22 #24
burgermann<--> Der er mange proffesionell herinde, bland andet ljweb. Og EJ er da vist også prof. Java/dhtml\'er.
Og endnu flere der tilbyder webdesign og laver noget andet ved siden af. F.eks Prodic.
Avatar billede burgermann Nybegynder
27. februar 2001 - 15:33 #25
tommyf << okay.. men mon ikke at hovedparten af dem som findes på Eksperten er amatører =)

Staz << None at all, m8!