Avatar billede shivan Nybegynder
11. august 2004 - 10:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simplent krypteringsprogram?

Jeg skal bruge et simpelt krypteringsprogram som kan kryptere min banknøgle. Det skal helst ikke være være sårbar overfor brute-force.

Jeg har tænkt på at bruge den kryptering der ligger inde i WinRar, men jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg skal have min banknøgle på min USB-mem-stick, og jeg vil ikke ricikere noget i tilfælde af at jeg mister den.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. august 2004 - 10:37 #1
Du kan prøve lidt mmd PGP: http://www.pgp.com/products/freeware.html
Avatar billede nico83 Nybegynder
11. august 2004 - 11:39 #2
PGP er udmærket... men ellers kig på www.snapfiles.com under freeware, jeg går ud fra at det er et simpelt program du ikke gider betale for :0)
Avatar billede shivan Nybegynder
12. august 2004 - 01:28 #3
Tak for svar begge to. Det blev dog nico83 i enden. Den blev ved med at sige corubted file med PGP desværre. Men jeg fandt et godt og nemt lille gratis program.
http://www.snapfiles.com/download/dlaxcrypt.html

smid et svar nico så vi kan få de point her uddelt.
Avatar billede nico83 Nybegynder
12. august 2004 - 06:41 #4
Godt du kunne bruge mit link til noget ;0)