Avatar billede halden Nybegynder
11. august 2004 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Active directory og sletning af brugere

jeg skal til at slette en masse brugere og det er jo nemt nok at slette dem fra AD men kan det passe at jeg skal slette deres mapper manuelt fra "profiles" mappen???? - det vil jo tage en evig tid...er der ikke en lettere måde????
Avatar billede vistodk Nybegynder
11. august 2004 - 11:33 #1
Ja - den skal du slette manuelt - desværre er der ingen nemme måder, med mindre du køber et 3.parts program
Avatar billede nico83 Nybegynder
11. august 2004 - 11:41 #2
Der må da være et script der kan gøre dette!?

Kig evt. her;
http://cwashington.netreach.net/main/default.asp?topic=news
Avatar billede halden Nybegynder
11. august 2004 - 11:51 #3
det er simpelthen for dårligt at man slal slette dem manuelt. Jeg sidder på en skole hvor der konstant er brugere der skal tilføjes og sletttes. [censored] microsoft...
Avatar billede halden Nybegynder
11. august 2004 - 14:16 #4
vistodk - hvad mener du med et 3. parts program???? - har du et navn??
Avatar billede halden Nybegynder
24. november 2004 - 15:05 #5
lukkes
Avatar billede halden Nybegynder
24. november 2004 - 15:05 #6
igen