Avatar billede humleloi Nybegynder
11. august 2004 - 08:27 Der er 9 kommentarer

Partydogs.dk

Hej Eksperten

Hvad synes I om siden www.partydogs.dk
Avatar billede mat Nybegynder
11. august 2004 - 08:44 #1
Den ville sikkert være pæn hvis jeg kunne se den som den var tiltænkt. Har du set den i Firefox? Det hele vælter rundt - men jeg kan godt se ideen... ;)

(i kunne starte med at deklarere en doctype)

mvh mat
Avatar billede humleloi Nybegynder
11. august 2004 - 08:50 #2
ja har set den i firefox, bruger selv firefox, men viser den altid i IE!
Avatar billede msc_cph Nybegynder
11. august 2004 - 08:57 #3
Ok - men hvad så hvis din kunde bruger Firefox?

...og forresten så er den også totalt fucked i Safari browseren.

Ellers synes jeg du holder stilen ret godt - skal bare lige kunne ses af alle browsere.

/msc_cph
Avatar billede webt Nybegynder
11. august 2004 - 10:29 #4
Som andre også siger ser den ud a h til i firefox, men hvis vi skal gå udover det. Jeg syns forsiden ser lidt roddet ud, med overvægt i venstre side da det ser ud som om der er ekstremt meget større margin i højre side, selvfølgelig pga indholdets natur, men det ser "sjovt" ud. Login på forside kunne måske godt lige klare en gang javascript validering, selvom det kan slås fra kunne det da spare nogen bruger noget tid.

I galleriet: Billeder der er større end den specifikation der kan være inde i designet burde nok åbne i et nyt vindue, forvrænget billeder ser så sjovt ud...

Gæstebogen, hvor kommer de røde "halve" streger lige pludselig fra, de går ikke igen andre steder på siden.

Ellers et godt site, nemt at navigere og hurtigt at loade, men det trækker ned at den ikke er crossbrowser det er helt sikkert
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. august 2004 - 21:27 #5
set med netscape7 bliver den skæv i alle andre vinduesbredder end ca 600px. topbilledet står ude tilvenstre imens bunden tilpasser sig vinduesbredden.

dine grå tekster er så blege at de nermest er ulæselige.

Der er et lidt ubehagleig brud imellem den grå baggrund i topbilledet og den eller helt hvide baggrund nedenfor (det accentueres af at topbilledet står skævt).

Designet er stiligt og lidt kedeligt; ikke hvad jeg ville forvente på en party-side :-))

Til gengæld er det så dejlig nemt at finde rundt i med overskuelig og intuitiv navigation.

mvh JakobA
Avatar billede humleloi Nybegynder
12. august 2004 - 11:27 #6
Jeg vil arbejde på at få problemet løst hurtigst muligt, ved dog ikke hvordan jeg skal rette denne kode så siden bliver "normal" i alle browse programmer!! :s
Avatar billede b_ball Nybegynder
13. august 2004 - 18:53 #7
Det ser da ok ud i IE...!! Syntes dog dit banner bg pic er lidt for meget gråt! Men se nu lige at få den til at virke i andet end IE
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. august 2004 - 00:30 #8
>> humleloi
  Første regel for at få siden tiæ at virke allevegne er at skrive STANDARD HTML som defineret af W3.org
  Ditto med det CSS og javascript du evt bruger.

  I praksis kan det så være et lovlig stort studie at gå igennem før du skriver en linie, så installer Netscape, Mozilla og Opera på din windows maskine, de kan sagtens ligge ved siden af IE og så kan du teste det du laver i alle fire browsere.
  På samme måde kan du installere Konqere osv på din Linux så du kan teste flere browsere der.

mvh JakobA
Avatar billede webt Nybegynder
03. juli 2005 - 19:11 #9
Kravler lige igennem gamle poster, mon ikke det er langt over tid at få lukket denne?

Mvh
Martin