Avatar billede polyt_affe Nybegynder
10. august 2004 - 23:34 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Magtliderlige eller bare ligeglade?

Dette drejer sig om en sag i http://www.eksperten.dk/spm/524543
Min tidligere profil hed maddogmccreek, og det var mig der var en lamer. Kald det dumt og barnligt, jeg er ligeglad. Hvad jeg ikke er ligeglad med er at den co-admin der behandlede sagen også lukkede phineas konto som jo var offer for min dårlige spøg. Jeg mener selv at det er forklaret i spørgsmålet, ihvertfald hvis jeg nævner at vi sad til LAN og phineas computer var lige ved siden af min, så jeg havde nem adgang når han var væk.
Vi har begge kontakte eksperten.dk flere gange uden så meget som et svar. Jeg mener ikke det kan være rigtigt. De var ellers meget hurtige til at lukke kontoer...

Dette gælder selvfølgelig ikke alle co-admins, det med magtliderlige eller ligeglade. Det kan selvfølgelig også være at den co-admin der er på sagen ikke har været på her på det sidste, men så burde en anden tage over så man ikke sidder med håret i postkassen.

Og hvis dette indlæg bliver slettet eller min konto bliver lukket, så vender jeg bare tilbage igen.
Man kan ikke bekæmpe den lille mand der ikke har andet at lave ;)
Avatar billede helpmepleaseimdumb Nybegynder
10. august 2004 - 23:37 #1
Har ingen kommentar til selve sagen det er op til admin. Mht at du vender tilbage igen så kan de jo sådan set bare ip-banne dig så kommer du i hvert fald ikke tilbage!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. august 2004 - 23:52 #2
Ved ikke om man kan kalde dem magtliderlige men jeg er helt sikkert uenige i deres lukning af phineas_phreak medmindre de sidder med gode beviser for at der var tale om den samme bruger der lavede bevidst point overførsel.

helpmepleaseimdumb >
Et ip ban hjælper ikke meget hvis personen virklig vil tilbage.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. august 2004 - 00:03 #3
Det kommer som en overraskelse for mig at phineas_phreak's konto blev lukket.
Det var mig der anmeldte jer.
Som jeg også skrev i spørgsmålet, mente jeg at forklaringen var iorden. Forinden havde jeg kigget på phineas_phreak's spørgsmåls/besvarelses historik og han opførte sig pænt og seriøst i alle de spørgsmål jeg checkede. Så det gjorde at forklaringen måtte være rigtig.
At du blev udelukket, tjaa..det synes jeg egentligt er helt iorden efter at du lavede det nummer.

Din sidste kommentar er helt unødvendig, og sådan en kommentar kan netop være med til at gøre en CoAdmin sur, så det hjælper ikke phineas_phreak's sag.
Avatar billede polyt_affe Nybegynder
11. august 2004 - 00:24 #4
de er fint nærtagende hvis de bliver sure over at jeg siger at jeg vender tilbage. Og det vil jeg gøre hvis de ikke vil tage det op til debat. Der er ingen der forstår han er blevet bannet.
At de har lukket min gamle konto er (også) fint med mig. Det var vel forjent.
Og jeg har dynamisk ip så de får meget lidt ud af at ip-banne.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 08:06 #5
¨polyt affe - hva er det du prøver at bevise, at du vil blive ved med at genere eksperten?.
hvis du virkelig vil hjælpe din ven som du fik smidt ud. Så prøv at tage det lidt seriøs og lad være med at skrive ting som "Og hvis dette indlæg bliver slettet eller min konto bliver lukket, så vender jeg bare tilbage igen.
Man kan ikke bekæmpe den lille mand der ikke har andet at lave ;)"

"jeg har dynamisk ip så de får meget lidt ud af at ip-banne."
Avatar billede polyt_affe Nybegynder
11. august 2004 - 10:02 #6
hvis i ikke kan fokusere på hvad dette indlæg gå ud, nemlig at phineas er blevet behandlet møguretfærdigt, så lad være med at skrive.

Hvis eksperten.dk vælger at ignorere os som de har gjort indtil videre, og som de tydeligvis fortsætter med, så er der ikke så meget at gøre. Til gengæld er min pointe bevist. Ekspertens co-admins er en af ovenstående, måske begge dele.

Men hvis de ender med at slette dette indlæg fordi de ikke vil miskrediteres så understreger jeg at jeg bare kan lave en ny profil og skrive det samme indtil de svarer.

Og det er da sjovt som folk kan være 12 år og kommentere det mest uvæsentlige i et indlæg. Men det beviser bare endnu en gang at internet fora er det mest værdiløse debatredskab!
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 10:06 #7
polyt affe - du kommer lige lovlig langt ud nu.
De beskyldninger du kaster rundt med har du på ingenmåde bevis for. Coadmin lukker ikke dette spørgsmål før det bliver til en usaglig debat hvor alt går ud på mudderkastning.
Så snart en coadmin for tid til at kigge ind her er jeg også sikker på de gerne skal svare dig.
Avatar billede snowball Novice
11. august 2004 - 10:22 #8
En hurtig udmelding: Fra starten af var ikke alle CoAdmins enige i denne sag. Det endte med at flertallet fik lov til at bestemme, men sagen er netop ved at blive diskuteret igen. I skal nok høre fra os når vi finder ud af noget :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede Kengun Praktikant
11. august 2004 - 10:30 #9
*lytter med* :p (ja jeg ved at man også kan lægge en tom kommentar)
Avatar billede polyt_affe Nybegynder
11. august 2004 - 10:50 #10
Det er jo godt at høre. Hvis i bare havde meldt det ud fra starten så havde vi siddet og ventet i spænding, og ikke følt sig nødsaget til at skabe opmærksomhed på denne måde.

Jeg vil desuden lige nævne at phineas i går gjorde mig opmærksom på at der står i jeres regler at man får 3 advarsler før man bliver bannet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 10:55 #11
citat : Overtrædelse af ovenstående kan medføre advarsel eller deaktivering af brugerprofil. 3 advarsler medfører deaktivering af brugerprofil.

Hvordan forstår i dette?
Jeg forstår det at man kan blive deaktiveret ved at overtræde reglerne, eller få 3 advarsler.
Avatar billede snowball Novice
11. august 2004 - 10:59 #12
polyt_affe: Det kommer helt an på hvad man laver, og hvor alvorligt det er. Ulovlig pointoverførsel, som nogle CoAdmins vist tolkede denne sag som værende, medfører normalt øjeblikke deaktivering.
Avatar billede exp Juniormester
11. august 2004 - 11:08 #13
triple-x >>
Det er helt korrekt - 3. advarsel medfører deaktivering, men deaktiveringen er ikke afhængig af at der er givet advarsler forud for.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 11:09 #14
tak for bekræftelsen exp :)
Avatar billede snowball Novice
11. august 2004 - 12:05 #15
phineas_phreak's bruger er blevet åbnet igen, mens maddogmccreek's bruger forbliver lukket eftersom han misbrugte en anden persons bruger.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. august 2004 - 12:16 #16
God beslutning :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 12:21 #17
godt stykke arbejde Co's
Avatar billede Kengun Praktikant
11. august 2004 - 12:23 #18
Weeeeee :)
Avatar billede polyt_affe Nybegynder
11. august 2004 - 21:42 #19
godt arbejde. Retfærdigheden sker fyldest. Nu er han vidst ikke så pissed på mig længere. Jeg lukker tråden.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. august 2004 - 13:29 #20
Du lukker tråden ved at markere dit eget navn nede til venstre og trykke accepter ..