Avatar billede lemon Nybegynder
10. august 2004 - 22:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SMÅ elektromotorer, billigt, hvor?

For noget tid siden købte jeg fire af dem her: http://www.nerdorama.com/showproduct.php?ProductID=53

Da katten fik fat i den ene blev den mere eller mindre havareret og måtte "i pit" før den kunne køre igen. I den forbindelse satte jeg en propel på og blev overrasket over hvor meget den yder (motoren er på størrelse med viskelæderet på en alm blyant).

Jeg har så brugt et par uger på at lede efter et sted hvor man kan købt motorer i den størrelse (Ø:5mm), men uden held. Er der nogen der kan lede mig i den rigtige retning?
Avatar billede car0e Nybegynder
11. august 2004 - 07:37 #1
Kan du ik se navnet på den der sidder deri i forvejen???
Avatar billede lemon Nybegynder
11. august 2004 - 13:18 #2
Der står intet på den. Var ellers et godt bud ;)
Avatar billede gyraf Nybegynder
11. august 2004 - 14:47 #3
Til en stk-pris på 60,- kunne du jo bare købe nogle biler og skrotte dem for at få motoren?

Jakob E.
Avatar billede lemon Nybegynder
11. august 2004 - 14:52 #4
Yup, men jeg ville hellere nøjes med at købe motoren - skal nemlig bruge 20-30 stykker og hvis jeg kunne spare en 10er pr. styk er det da også en slags penge.
Avatar billede amikk Nybegynder
11. august 2004 - 14:56 #5
Avatar billede lemon Nybegynder
27. august 2004 - 17:45 #6
Lukket og slukket
Avatar billede Admidson Nybegynder
28. august 2011 - 01:44 #7
Skulle der opstå for elmotorer, kan jeg henvise til http:/fabrika.dk
Avatar billede Admidson Nybegynder
28. august 2011 - 01:45 #8